Το μίγμα προβολής και επικοινωνίας των ελληνικών τραπεζών

Κυρμίζογλου, Παντελής/ Καλαϊτζόγλου, Λέων - Κωνσταντίνος/ Μελισσαρίδου, Αναστασία/ Χατζηιωαννίδου, Θεοδώρα


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Public relations of banks;Advertising of banking services;Bank marketing;Management;Banks;Τράπεζες;Μίγμα μάρκετινγκ;Δημόσιες σχέσεις τραπεζών;Διαφήμιση τραπεζικών υπηρεσιών;Τραπεζικό μάρκετινγκ
Issue Date: 15-Oct-2013
Abstract: Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με το μίγμα προβολής και επικοινωνίας το οποίο περιλαμβάνει, όπως είναι γνωστό, τη διαφήμιση, την προώθηση των πωλήσεων, τις δημόσιες σχέσεις και την προσωπική πώληση.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ-- Τμήμα Λογιστικής, 2009 -- αα1236
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5962
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5962
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.