Ανάλυση χρηματοοικονομικής διοίκησης και μάρκετινγκ μικρομεσαίων αγροτικών επιχειρήσεων τροφίμων με παρουσία στο διαδίκτυο

Τσεκουρόπουλος, Γεώργιος/ Αμπατζής, Ηλίας


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσεκουρόπουλος, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΑμπατζής, Ηλίαςel
dc.date.accessioned2013-11-04T14:41:24Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T18:56:14Z-
dc.date.available2013-11-04T14:41:24Zel
dc.date.available2018-02-27T18:56:14Z-
dc.date.issued2013-11-04T14:41:24Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5734-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Λογιστικής, 2013--αα4960el
dc.description.abstractPurpose of this study is to analyze medium-sized agricultural enterprises with internet presence. Financial management refers to the efficient and effective management of money (funds) in such a manner as to accomplish the objectives of the organization. It is the specialized function directly associated with the top management. It includes how to raise the capital, how to allocate it and the. capital budgeting. Not only about long term budgeting but also how to allocate the short term resources like current liabilities. It also deals with the dividend policies of the share holders.el
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση μικρομεσαίων αγροτικών επιχειρήσεων με παρουσία στο διαδίκτυο. Η χρηματοοικονομική διαχείριση αναφέρεται στην αποδοτική και αποτελεσματική διαχείριση των χρημάτων (κεφάλαια) κατά τέτοιο τρόπο ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι της οργάνωσης. Είναι η εξειδικευμένη λειτουργία που σχετίζεται άμεσα με την ανώτατη διοίκηση. Αφορά πώς να αυξήσουν το κεφάλαιο, πώς να το διαθέσουν και τον προϋπολογισμού του κεφαλαίου. Όχι μόνο για την μακροπρόθεσμη κατάρτιση του προϋπολογισμού, αλλά και πώς να διαθέσουν τους βραχυπρόθεσμους πόρους, όπως τις τρέχουσες υποχρεώσεις. Ασχολείται επίσης με τις πολιτικές μερισμάτων των μετόχων.el
dc.language.isoelel
dc.subjectΑγροτικές επιχειρήσειςel
dc.subjectΔιαδικτυακοί πόροιel
dc.subjectInternet resourcesel
dc.subjectΕμπόριο τροφίμωνel
dc.subjectΊντερνετel
dc.subjectFood tradeel
dc.subjectΜάνατζμεντel
dc.subjectFinancial managementel
dc.subjectΧρηματοοικονομική διοίκησηel
dc.subjectInternetel
dc.subjectAgribusinessel
dc.subject.lcshSmall business marketing--Greeceel
dc.subject.lcshΜικρομεσαίες επιχειρήσεις--Ελλάδα--Διοίκησηel
dc.subject.lcshΜάρκετινγκ μικρομεσαίων επιχειρήσεων--Ελλάδαel
dc.subject.lcshΒιομηχανία τροφίμων και εμπόριο--Ελλάδα--Διαδικτυακές πηγέςel
dc.subject.lcshFood industry and trade--Greece--Computer network resourcesel
dc.subject.lcshSmall business--Greece--Managementel
dc.titleΑνάλυση χρηματοοικονομικής διοίκησης και μάρκετινγκ μικρομεσαίων αγροτικών επιχειρήσεων τροφίμων με παρουσία στο διαδίκτυοel
dc.titleFinancial management analysis and marketing small agricultural food businesses with internet presenceel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T18:57:14Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilityfalseel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5734
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.