Το προϊόν ως ένα στοιχείο του τραπεζικού μίγματος μάρκετινγκ στην Ελλάδα

Κυρμίζογλου, Παντελής/ Παπαδοπούλου, Κυριακή


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Διαφήμιση μάρκετινγκ;Τραπεζικό μίγμα μάρκετινγκ;Τράπεζα;Τραπεζικό μάρκετινγκ;Προϊόν τραπέζης;Μάρκετινγκ
Issue Date: 20-Mar-2012
Abstract: Σκοπός της πτυχιακής είναι να αναδείξει το μάρκετιγνκ των τραπεζών, αναλύει την έννοια του μάρκετινγκ, το μίγμα τραπεζικού μάρκετιγνκ αλλα και του προϊόντος τραπέζης.
Description: Πτυχιακή εργασία--Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας-- Τμήμα Λογιστικής,2009--αα382
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5671
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5671
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.