Το Franchising στην ελληνική αγορά

Μπρώνη, Γεωργία/ Καραγρηγόρης, Γρηγόριος/ Γεωργίου, Γεώργιος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜπρώνη, Γεωργίαel
dc.contributor.authorΚαραγρηγόρης, Γρηγόριοςel
dc.contributor.authorΓεωργίου, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2011-02-15T10:56:22Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T18:54:45Z-
dc.date.available2011-02-15T10:56:22Zel
dc.date.available2018-02-27T18:54:45Z-
dc.date.issued2011-02-15T10:56:22Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5563-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας -- Τμήμα Λογιστικής, 2010 -- αα821el
dc.description.abstractΣτόχος της εργασίας αυτής είναι να εισαχθεί ο αναγνώστης στην έννοια του franchising ( Εισαγωγή ) και μελετώντας την περαιτέρω ανάλυση των κεφαλαίων να πληροφορηθεί για την νομική φύση του θεσμού (Κεφάλαιο Ι ), για τις διακρίσεις του καθώς και για τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα ενός δικτύου franchising ( Κεφάλαιο ΙΙ ). Επιπλέον, σκοπός της προσπάθειας αυτής είναι να αντιληφθεί ο ενδιαφερόμενος το πώς λειτουργεί ένα σύστημα franchising, δηλαδή ποιες είναι οι απαραίτητες προϋποθέσεις για τη δημιουργία ενός δικτύου franchising, πως οργανώνεται, αναπτύσσεται και ελέγχεται καθώς επίσης και το πώς πρέπει να είναι οι διαπροσωπικές σχέσεις μεταξύ των αντισυμβαλλόμενων μερών ( Κεφάλαιο ΙΙΙ ). Η ανάλυση της χρηματοοικονομικής διάστασης του θεσμού ( Κεφάλαιο IV ) επιδιώκει την επαφή του αναγνώστη με τη διαδικασία της χρηματοδότησης σε ένα δίκτυο franchising και με τις διάφορες μορφές επίτευξης αυτής. Παρακάτω, στο Κεφάλαιο V η περιγραφή της σημερινής κατάστασης του θεσμού, στην Ελλάδα και στη Διεθνή Αγορά ,των νέων τεχνολογιών και των προοπτικών που επικρατούν δίνουν μια σφαιρική εικόνα για την πορεία και την εξέλιξη του θεσμού. Τέλος, στο Κεφάλαιο VI παρουσιάζονται μια περιπτώση επιχειρήσης που χρησιμοποιει τη μέθοδο franchise για την επέκταση της. Επιπρόσθετα, η ύπαρξη του παραρτήματος υπογραμμίζει τα σημεία που πρέπει να αξιολογηθούν τόσο από τον δικαιοπάροχο όσο και από το δικαιοδόχο πριν από την υπογραφή της σύμβασης franchise.el
dc.language.isoelel
dc.subjectFinancial Dimensionel
dc.subjectFranchisorel
dc.subjectTypes of franchisingel
dc.subjectFranchising Networkel
dc.subjectFranchiseel
dc.subjectLegal Dimension of Franchisingel
dc.subjectFranchisingel
dc.subjectΓρηγόρης Μικρογεύματαel
dc.subjectΧρηματοοικονομική Διάστασηel
dc.subjectΔίκτυο franchisingel
dc.subjectΤύποι franchisingel
dc.subjectΝομική Διάσταση του Franchisingel
dc.subject.lcshFranchises (Retail trade)el
dc.subject.lcshΔικαιοχρησίες (Λιανικό εμπόριο)el
dc.subject.lcshGregorys Foodservice Group-Case studiesel
dc.titleΤο Franchising στην ελληνική αγοράel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T18:55:45Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilityfalseel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5563
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.