Γεωργικές επιχειρήσεις με παρουσία στο διαδίκτυο του κλάδου των αγροτοεφοδίων στην Βόρεια Ελλάδα

Τσεκουρόπουλος, Γεώργιος/ Τσολακίδου, Θεοδώρα


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Electronic business;Ηλεκτρονικά καταστήματα;Electronic shops;Ηλεκτρονικό επιχειρείν;Agricultural corporations;E-shops;Γεωργικές εταιρείες;Agribusinesses;Γεωργικά προϊόντα;Γεωργικές επιχειρήσεις;Agricultural products;E-commerce;E-business
Issue Date: 31-Oct-2013
Abstract: Purpose of this study is initially the analysis of marketing terms, online marketing, marketing mix, e-commerce and agricultural products. Following research carried out for agricultural products businesses. The purpose of research is to study agricultural supplies business in northern Greece that have website. Through the website of agribusiness is investigating effort on whether display and adopt marketing strategies for the proper organization and View- promote their business.
Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι αρχικά η ανάλυση των όρων μάρκετινγκ, ηλεκτρονικό μάρκετινγκ,μείγμα μάρκετινγκ, ηλεκτρονικό εμπόριο αλλά και των αγροτικών προϊόντων. Έπειτα πραγματοποιείται η έρευνα για τις επιχειρήσεις γεωργικών προϊόντων. Σκοπός της έρευνας είναι η μελέτη επιχειρήσεων γεωργικών εφοδίων της βορείου Ελλάδος που έχουν ιστοσελίδα. Μέσω της ιστοσελίδας των αγροτικών επιχειρήσεων γίνεται προσπάθεια διερεύνησης αν και κατά πόσο εμφανίζουν και υιοθετούν στρατηγικές μάρκετινγκ, για την σωστή οργάνωση και προβολή- προώθηση της επιχείρησής τους.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Λογιστικής,2013--αα5209
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5543
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5543
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.