Οι βιτρίνες καταστημάτων ως μέσο επικοινωνίας

Παγγούσης, Βασίλειος/ Στάμου, Ολυμπία


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Stores;Storefronts;Shopfronts;Βιτρίνα;Βιτρίνες καταστημάτων;Επιρροή βιτρίνας;Shop windows;Καταστήματα;Βιτρίνα και καταναλωτής;Καταναλωτής και βιτρίνα;Storefront and consumer;Consumer and storefront;Show windows;Influence of storefronts
Issue Date: 30-Oct-2013
Abstract: Στην εργασία αυτή, που έχει ως θέμα την επιρροή της βιτρίνας στους πελάτες, ανάλυσα την αναγκαιότητα και την σπουδαιότητα της ορθής βιτρίνας στην εικόνα του καταστήματος και στην αύξηση των πωλήσεων. Η βιτρίνα των καταστημάτων είναι η πρώτη επαφή του καταστηματάρχη με τον υποψήφιο πελάτη και κατά συνέπεια μία σωστά διακοσμημένη βιτρίνα είναι το εισιτήριο του καταστηματάρχη στην επιτυχημένη πορεία του και στην εδραίωση της εικόνας του καταστήματος στη συνείδηση του καταναλωτή.
Description: Πτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας -- Τμήμα Λογιστικής,2011 -- αα1780
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5479
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5479
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.