Internet Marketing

Γκιούρης, Θεόδωρος/ Ρούσσος, Αντώνης/ Σταυρίδης, Απόστολος


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Gewebe;Μάρκετινγκ;Marketing;Διαφήμιση;Ιστός;Internet;Διαδίκτυο;Social media;Μέσα κοινωνικής δικτύωσης;Advertising
Issue Date: 5-Aug-2015
Abstract: Aim of present work is the analysis of significance of marketing of internet and her characteristics. And the presentation of idrymatikon elements and the future of internet. Initially, are given the significance of term marketing of internet, his history and are presented the means of social networking (twitter, Linkedln, Facebook, Google, Blogging, Social Bookmarking, Podcasting, Video). Afterwards, they are analyzed enoies Electronic Marketing, E-mail Marketing and Online publicity. Finally, become reports in the marketing that becomes via the internet and in the future that it can have.
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση της έννοιας του μάρκετινγκ του διαδικτύου και των χαρακτηριστικών της. Και η παρουσίαση των ιδρυματικών στοιχείων και το μέλλον του διαδικτύου. Αρχικά, δίνεται η έννοια του όρου μάρκετινγκ διαδικτύου, η ιστορία του και παρουσιάζονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (twitter, Linkedln, Facebook, Google, Blogging, Social Bookmarking, Podcasting, Video). Στη συνέχεια, αναλύονται οι ένοιες Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ, E-mail Μάρκετινγκ και Online διαφήμιση. Τέλος, γίνονται αναφορές στο μάρκετινγκ που γίνεται μέσω του διαδικτύου και στο μέλλον που μπορεί να έχει.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, 2015--αα6749
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5472
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stauridis_Roussos.pdf262.11 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5472
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.