Διαφήμιση

Γκιούρης, Θεόδωρος/ Ντότης, Μιλτιάδης


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓκιούρης, Θεόδωροςel
dc.contributor.authorΝτότης, Μιλτιάδηςel
dc.date.accessioned2015-04-24T09:15:13Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T18:53:30Z-
dc.date.available2015-04-24T09:15:13Zel
dc.date.available2018-02-27T18:53:30Z-
dc.date.issued2015-04-24T09:15:13Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5440-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Λογιστικής Και Χρηματοοικονομικής, 2015--αα6776el
dc.description.abstractΣτο μάρκετινγκ, η διαφήμιση θεωρείται συμβατικά ως ένα στοιχείο του μείγματος προώθησης, ένα εργαλείο διοίκησης που ορίζεται την προώθηση, τη μεσολάβηση και την πληρωμή - για τον χαρακτήρα. Η επικοινωνία ορίζεται ως μια διαδικασία κατά την οποία υπάρχει ένας αποστολέα - communicator, ένα μήνυμα, ένας δέκτης, και μια απάντηση από αυτόν. Συνήθως οι δέκτες γίνονται αποστολείς από την δική τους αντίδραση σε ένα μήνυμα. Με τον τρόπο αυτό, η διαφήμιση βοηθά στην αύξηση της πελατειακής βάσης ενός οργανισμού, δηλαδή, προσπαθεί να αυξήσει τη ζήτηση για τα προϊόντα της και στην ουσία η διαφήμιση βοηθά στην αύξηση της πρωτογενούς ζήτησης.el
dc.description.abstractIn marketing management texts advertising is conventionally regarded as one element of the promotional mix, a management tool defined by its explicitly promotional, mediated and paid – for character. Communication is defined as a process in which there is a sender – communicator, a message, a receiver audience, and a response by the audience. Usually the receivers become senders by reacting with a message of their own. In this way, advertising helps in increasing the customer base of an organization, that is, it tries to increase the demand for its products and in essence the advertising helps increase primary demand.el
dc.language.isoenel
dc.subjectΔιαφημίσειςel
dc.subjectΕπικοινωνιακή πολιτικήel
dc.subjectCommunication policyel
dc.subjectAdvertisementsel
dc.subject.lcshAdvertisingel
dc.subject.lcshΕπικοινωνία στο μάρκετινγκel
dc.subject.lcshΔιαφήμισηel
dc.subject.lcshMarketingel
dc.subject.lcshΜάρκετινγκel
dc.subject.lcshCommunication in marketingel
dc.titleΔιαφήμισηel
dc.titleAdvertisingel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T18:54:30Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilityfalseel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5440
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.