Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 1-10 of 13 (Search time: 0.006 seconds).

  Οι σχέσεις μεταξύ της εμπορικής επωνυμίας και του πελάτη: θεωρία και πρακτική (Bachelor thesis)

  Η χρήση των εργαλείων του μάρκετινγκ στις οικογενειακές επιχειρήσεις. Μία σύγκριση στην οργανωτική δομή μεγάλων και μικρών επιχειρήσεων (Bachelor thesis)

  Social media marketing and branding αξιοποιώντας το facebook (Bachelor thesis)

  Διερεύνηση της στάσης και των απόψεων των ενήλικων καπνιστών απέναντι στη συσκευασία του καπνικού προϊόντος και την αλλαγή της νομοθεσίας (Bachelor thesis)

  Το μάρκετινγκ των πολιτικών κομμάτων στην Ελλάδα : ανάλυση περιεχομένων έντυπων και τηλεοπτικών διαφημίσεων. (Bachelor thesis)

  Η μελέτη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση προϊόντων, ιδεών, συμπεριφορών : Η περίπτωση facebook (Bachelor thesis)

  Το τηλεοπτικό διαφημιστικό προϊόν στην Ελλάδα και οι διαφημίσεις (Bachelor thesis)

  Έρευνα για την αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης και των ηλεκτρονικών καταστημάτων στον κλάδο των ηλεκτρικών-ηλεκτρονικών ειδών στους κατοίκους του νομού Θεσσαλονίκης ηλικίας 18 ετών και άνω το έτος 2015-2016. (Bachelor thesis)

  Καταγραφή και μελέτη, της συμπεριφοράς και της πρόθεσης των καταναλωτών σχετικά με την δυσαρέσκεια τους από κάποιο είδος τροφίμου και τον τρόπο έκφρασης των παραπόνων τους. (Bachelor thesis)

  Τεχνητή νοημοσύνη. Το μέλλον της οικονομίας (Bachelor thesis)