Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 1-9 of 9 (Search time: 0.004 seconds).
  • previous
  • 1
  • next

  Αρνητικός ηθικός καταναλωτισμός

  Διερεύνηση των απόψεων των καταναλωτών άνω των 15 ετών μελών των νοικοκυριών της περιοχής της Τούμπας, το Δήμου Θεσσαλονίκης, κατά το χρονικό διάστημα από 5 Νοεμβρίου εώς και 15 Δεκεμβρίου 2012, για τη γνώση, τις στάσεις και την πρόιεση διαμονής τους σχετικά με την επιλογή ενός πράσινου ή/και ηθικού ξενοδοχειου, όπως επίσης και την πρόθεση συμμετοχής τους σε αρνητικό ηθικό καταναλωτισμό (boycottage) και σε διαλογικές ενέργειες ηθικού καταναλωτισμού.

  Διερεύνηση των απόψεων των καταναλωτών αναφορικά με τη γνώση, τις τάσεις, τις προθέσεις τους για διαμονή σε ένα πράσινο ξενοδοχείο. Επίσης, της συμμετοχής τους σε μποϊκοτάζ και διαλογικές ενέργειες εναντίον ξενοδοχειακών αλυσίδων που έχουν καταγγελθεί για ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές.

  Διερεύνηση και καταγραφή των απόψεων και των συμπεριφορών των καταναλωτών σχετικά με τους τρεις τύπους της ηθικής καταναλωτικής συμπεριφοράς ως προς τον κλάδο των γαλακτοκομικών και τυροκομικών προϊόντων

  Ποιοτική διερεύνηση της παρελθούσας και μελλοντικής συμπεριφοράς των καταναλωτών ως προς τον αρνητικό ηθικό καταναλωτισμό (boycottage) αναφορικά με γαλακτοκομικά προϊόντα

  Διερεύνηση των απόψεων των καταναλωτών αναφορικά με τη γνώση, τις στάσεις, τις προθέσεις τους για διαμονή σε ενα πράσινο ξενοδοχείο, τη συμμετοχή τους σε μποϊκοτάζ και σε οικολογιές ενέργειες, καθώς και την εξακρίβωση απόρριψης ανήθικων ξενοδοχείων, κατά την διάρκεια του Δεκεμβρίου του 2011

  Η διερεύνηση της παρελθούσας και μελλοντικής συμπεριφοράς και των απόψεων των κατοίκων του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης άνω των 15 ετών, σχετικά με την πρόθεση διαμονής τους σε πράσινα ξενοδοχεία, καθώς και της πρόθεσης αρνητικού και διαλογικού ηθικού καταναλωτισμού σε μη ηθικά ξενοδοχεία.

  Ατομικές πολιτισμικές αξίες και κοινωνικά υπεύθυνη καταναλωτική ΢συμπεριφορά

  Διερεύνηση της πρόθεσης συμμετοχής των καταναλωτών σε μποϊκοτάζ προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και της πρόθεσης διαλογικού ηθικού καταναλωτισμού.