Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 1-10 of 11 (Search time: 0.005 seconds).

  Διερεύνηση και καταγραφή των απόψεων και της καταναλωτικής συμπεριφοράς των κατοίκων της κεντρικής Θεσσαλονίκης, όσο αφορά τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και τη σχέση τους με την πιστότητα στη μάρκα εν όψ[ει]η της οικονομικής κρίσης τη χρονική περίοδο Σεπτεμβρίου 2014

  Διερεύνηση και καταγραφή της γνώσης, στάσης και καταναλωτικής συμπεριφοράς των κατοίκων του δήμου Αλίμου, τη χρονική περίοδο Οκτώβριο- Νοέμβριο 2014 , αναφορικά με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και την σχέση τους με την πιστότητα στη μάρκα εν όψη της οικονομικής κρίσης

  Μελέτη της χρήσης του διαδικτύου ως μέσου αγοράς τουριστικών προϊόντων/πακέτων από τους Έλληνες την περίοδο Νοεμβρίου 2013-Ιουνίου 2014

  Η στάση των καταναλωτών της ανατολικής Θεσσαλονίκης απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης

  Ατομικές πολιτισμικές αξίες και κοινωνικά υπεύθυνη καταναλωτική ΢συμπεριφορά

  Διερεύνηση της ανταπόκρισης των καταναλωτών στην ηθική κατανάλωση: Η αγοραστική συμπεριφορά βιολογικών προϊόντων και οι παράγοντες επηρεασμού της, στην περιοχή της Θεσσαλονίκης

  Διερεύνηση λόγων χρήσης και μη χρήσης της υπηρεσίας PayPal από τους έλληνες καταναλωτές ηλικίας 18 και άνω, οι οποίοι κατοικούν στη Θεσσαλονίκη και στη περιφέρειά της για το οικονομικό έτος 2014

  Η επίδρασή των κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ και στους καταναλωτές

  Διερεύνηση των απόψεων/στάσεων των φοιτητών του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης γύρω από τον ηθικό καταναλωτισμό ως προς τις επιχειρήσεις που έχουν καταγγελθεί για ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές

  Η διερεύνηση της στάσης των καταναλωτών απέναντι στα αναψυκτικά τύπου cola