Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 1-10 of 13 (Search time: 0.005 seconds).

  Ο ρόλος της έρευνας στη σχεδίαση και οργάνωση της διαφημιστικής εκστρατείας και η επίδραση της διαφημιστικής εκστρατείας στο εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης

  Η επίδραση του branding στην εξέλιξη των μονοπωλιακών προϊόντων. Η περίπτωση του Κρόκου Κοζάνης

  Ηλεκτρονικό εμπόριο, συναλλαγές μέσω κινητών τηλεφώνων, η ασφάλεια των συναλλαγών

  Ανάλυση δημοσίων σχέσεων : ALUMIL - ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ - MILLENIUM BANK - ΙΜΑΚΟ

  Marketing Plan για το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας

  Ο ρόλος τοου Branding στα μονοπωλιακά προϊόντα.Η περίπτωση της Μαστίχας Xίου

  Ηθικός καταναλωτισμός : πράσινα ή ηθικά ξενοδοχεία

  Applications of information systems in tourism

  Διερεύνηση των προτιμήσεων και της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών, που διαμένουν στο Κέντρο Θεσσαλονίκης, για το κρασί.

  Σχεδιασμός επιχειρηματικού πλάνου για την ίδρυση & ανάπτυξη ενός διαδραστικού διαδικτυακού σταθμού