Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 1-10 of 18 (Search time: 0.005 seconds).

  Η λειτουργία / Εφαρμογή του Μάρκετινγκ. Στην Εισαγωγή ενός νέου προϊόντος στην αγορά : η περίπτωση του Brand ΧΡΥΣΟΔΑΛΙΑ στην αγορά της Κύπρου

  The concept, the causes and types of power and conflict in distribution networks. Factors affecting [and] lay bargaining power in industrial product distribution channels

  The function of distribution to consumer products for their producers

  Διαδικτυακή διαφήμιση : η διαφημιστική ιστοσελίδα, η προβολή και η προώθηση της μέσα από τις μηχανές αναζήτησης, η περίπτωση της Google και μελέτες περιπτώσεων

  The economic crisis and bank system

  Το fashion marketing και η εφαρμογή του στις ελληνικές επιχειρήσεις μόδας

  Η οικονομική κρίση του 2008-2009 και πώς επηρεάζει τον κλάδο της ένδυσης στην Ελλάδα

  Η αποτυχία των McDonalds να εισαχθούν επιτυχώς στην ελληνική αγορά

  Μελέτη της επίδρασης που έχει ή διαμόρφωση των χώρων της πόλης στο αίσθημα ασφαλείας των πολιτών

  Ανάλυση παραγόντων για τον σχεδιασμό διαφημιστικής εκστρατείας