Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 1-10 of 27 (Search time: 0.005 seconds).

  Η διερεύνηση της ικανοποίησης των καταναλωτών της Ανατολικής Θεσσαλονίκης απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σε περίοδο οικονομικής κρίσης

  Διερεύνηση και καταγραφή των απόψεων και της καταναλωτικής συμπεριφοράς των κατοίκων της κεντρικής Θεσσαλονίκης, όσο αφορά τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και τη σχέση τους με την πιστότητα στη μάρκα εν όψ[ει]η της οικονομικής κρίσης τη χρονική περίοδο Σεπτεμβρίου 2014

  Διερεύνηση και καταγραφή της γνώσης, στάσης και καταναλωτικής συμπεριφοράς των κατοίκων του δήμου Αλίμου, τη χρονική περίοδο Οκτώβριο- Νοέμβριο 2014 , αναφορικά με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και την σχέση τους με την πιστότητα στη μάρκα εν όψη της οικονομικής κρίσης

  Ταξιδιωτικό μάρκετινγκ και ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

  Consumer behavior towards private label products in the period of economic crisis

  Ηθικός καταναλωτισμός : πράσινα ή ηθικά ξενοδοχεία

  The attitude of consumers, residents of east Thessaloniki toward private label products/private label during the economic crisis

  Διερεύνηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στην περίοδο της οικονομικής κρίσης, λαμβανομένης υπόψη της ανάμιξης του καταναλωτή στη διαδικασία λήψης απόφασης αγοράς : ερευνώμενα προϊόντα : καφές-χαρτικά

  Διερεύνηση των απόψεων των καταναλωτών, αναφορικά με τη γνώση, τις στάσεις, τις προθέσεις τους για διαμονή σε ένα πράσινο ξενοδοχείο, τη συμμετοχή τους σε μποϊκοτάζ και σε διαλογικές ενέργειες, καθώς και την εξακρίβωση πρόθεσης απόρριψης ανήθικων ξενοδοχείων, κατά τη χρονική περίοδο Νοεμβρίου 2012-Δεκεμβρίου του 2012

  The advertisisng in Internet, the new generation. The grade of effect of online advertising in citizens of a provincial town