Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 1-10 of 52 (Search time: 0.004 seconds).

  Rural family businesses in times of crisis

  Η διερεύνηση της ικανοποίησης των καταναλωτών της Ανατολικής Θεσσαλονίκης απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σε περίοδο οικονομικής κρίσης

  Διερεύνηση και καταγραφή των απόψεων και της καταναλωτικής συμπεριφοράς των κατοίκων της κεντρικής Θεσσαλονίκης, όσο αφορά τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και τη σχέση τους με την πιστότητα στη μάρκα εν όψ[ει]η της οικονομικής κρίσης τη χρονική περίοδο Σεπτεμβρίου 2014

  Marketing plan της εταιρίας Μανιτάρια Κεχαγιάς Α.Ε. για το έτος 2015

  Retail trade : tiles and plumbing fixtures before and after economic crisis

  Διερεύνηση και καταγραφή της γνώσης, στάσης και καταναλωτικής συμπεριφοράς των κατοίκων του δήμου Αλίμου, τη χρονική περίοδο Οκτώβριο- Νοέμβριο 2014 , αναφορικά με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και την σχέση τους με την πιστότητα στη μάρκα εν όψη της οικονομικής κρίσης

  Η ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά ασφάλισης αυτοκινήτων και οι επιπτώσεις των ασφαλιστικών επιχειρήσεων από την οικονομική κρίση και ύφεση

  The economic crisis of construction company in Western Thessaloniki

  Το αυτοκίνητο στην κρίση

  Οικονομική κρίση και μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα (Bachelor thesis)