Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 1-9 of 9 (Search time: 0.005 seconds).
  • previous
  • 1
  • next

  Η οικονομική κρίση και οι επιπτώσεις της στον ελληνικό τουρισμό

  Η διερεύνηση της ικανοποίησης των καταναλωτών της Ανατολικής Θεσσαλονίκης απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σε περίοδο οικονομικής κρίσης

  Η ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά ασφάλισης αυτοκινήτων και οι επιπτώσεις των ασφαλιστικών επιχειρήσεων από την οικονομική κρίση και ύφεση

  Το αυτοκίνητο στην κρίση

  Η στάση των καταναλωτών απέναντι στην αγορά βιολογικών προϊόντων κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης σε μεγάλο αστικό κέντρο (Αθήνα) και σε μια επαρχιακή πόλη (Κοζάνη)

  Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στον κλάδο του ανθρώπινου δυναμικού

  Η αγοραστική συμπεριφορά και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

  Exploring the factors that determine the success of export development/extension of an enterprise in the period of economic crisis

  Πως επηρεάζουν τα ηλεκτρονικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social network) το branding εταιριών μαζικής εστίασης και ψυχαγωγίας , σε περίοδο οικονομικής κρίσης