Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 1-10 of 65 (Search time: 0.006 seconds).

  Ο ρόλος της έρευνας στη σχεδίαση και οργάνωση της διαφημιστικής εκστρατείας και η επίδραση της διαφημιστικής εκστρατείας στο εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης

  Crisis Managment- Μάρκετινγκ σε περιόδους κρίσεων

  Event management

  Το Σχέδιο Μάρκετινγκ της εταιρείας Oxford Company S.A, για την εισαγωγή ενός νέου premium brand στην αγορά της άνω ελαφριάς ανδρικής ένδυσης, την περίοδο Σεπτέμβριος 2014-Αύγουστος 2015

  Δραστηριοποίηση ενός καφεκοπτείου με προϊόντα fair trade στη Θεσσαλονίκη

  Η συμβολή του Ίντερνετ και των νέων τεχνολογιων στο βιομηχανικό μάρκετινγκ.

  Η λειτουργία / Εφαρμογή του Μάρκετινγκ. Στην Εισαγωγή ενός νέου προϊόντος στην αγορά : η περίπτωση του Brand ΧΡΥΣΟΔΑΛΙΑ στην αγορά της Κύπρου

  Ο στρατηγικός σχεδιασμός τουριστικού μάρκετινγκ του Παρανεστίου Δράμας

  Hospitality marketing

  Η επίδραση του branding στην εξέλιξη των μονοπωλιακών προϊόντων. Η περίπτωση του Κρόκου Κοζάνης