Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 1-10 of 36 (Search time: 0.004 seconds).

  Ο ρόλος της έρευνας στη σχεδίαση και οργάνωση της διαφημιστικής εκστρατείας και η επίδραση της διαφημιστικής εκστρατείας στο εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης

  Η συμβολή του Ίντερνετ και των νέων τεχνολογιων στο βιομηχανικό μάρκετινγκ.

  Η διοίκηση ολικής ποιότητας στις τουριστικές επιχειρήσεις

  Οργάνωση και διοίκηση τουριστικών και οικονομικών μονάδων

  Προσωπικό τουριστικών επιχειρήσεων: από τη διοίκηση των όρων απασχόλησης στη διοίκηση των επιδόσεων

  Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΛΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

  Χρήση των τεχνολογιών i-pad και i-phones σε καταστήματα εστίασης-καφέ για την ανάπτυξη της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας της επιχείρησης(3 case studies)

  Η εμφάνιση των κινεζικών επιχειρήσεων στην Αθήνα και πως έχει επηρεαστεί η ελληνική οικονομία.

  Επιχειρηματικό σχέδιο για την επιχείρηση ΒΙΓΛΑ ΟΛΥΜΠΟΥ Α.Β.Ε.Ε.

  Ανάλυση δημοσίων σχέσεων : ALUMIL - ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ - MILLENIUM BANK - ΙΜΑΚΟ