Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 1-10 of 10 (Search time: 0.005 seconds).
  • previous
  • 1
  • next

  Ο ρόλος της έρευνας στη σχεδίαση και οργάνωση της διαφημιστικής εκστρατείας και η επίδραση της διαφημιστικής εκστρατείας στο εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης

  Η συμβολή του Ίντερνετ και των νέων τεχνολογιων στο βιομηχανικό μάρκετινγκ.

  Ανάλυση δημοσίων σχέσεων : ALUMIL - ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ - MILLENIUM BANK - ΙΜΑΚΟ

  Επιχειρησιακή επικοινωνία, εσωτερική και εξωτερική

  Το μάρκετινγκ σε περιόδους έντονης κρίσης

  Το cloud computing ως μέσο ανάπτυξης μιας επιχείρησης

  Ο τρόπος με τον οποίο οι μικρές και πολύ μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα εργαλεία και τις τεχνικές του marketing

  Διερεύνηση των απόψεων/στάσεων των φοιτητών του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης γύρω από τον ηθικό καταναλωτισμό ως προς τις επιχειρήσεις που έχουν καταγγελθεί για ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές

  Οικογενειακές επιχειρήσεις και εξωστρέφεια : απόψεις και αντιλήψεις στην περιοχή της Θεσσαλονίκης

  Emotional branding-Συναισθηματικό branding/How to turn a brand into an icon : επιτυχής μετάβαση ενός εμπορικού σήματος σε icon