Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 1-10 of 14 (Search time: 0.007 seconds).

  Το Σχέδιο Μάρκετινγκ της εταιρείας Oxford Company S.A, για την εισαγωγή ενός νέου premium brand στην αγορά της άνω ελαφριάς ανδρικής ένδυσης, την περίοδο Σεπτέμβριος 2014-Αύγουστος 2015

  Δραστηριοποίηση ενός καφεκοπτείου με προϊόντα fair trade στη Θεσσαλονίκη

  Η συμβολή του Ίντερνετ και των νέων τεχνολογιων στο βιομηχανικό μάρκετινγκ.

  Ταξιδιωτικό μάρκετινγκ και ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

  Το cloud computing ως μέσο ανάπτυξης μιας επιχείρησης

  Η εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στις ελληνικές επιχειρήσεις μαζικής εστίασης το 2013 και οι διαρθρωτικές αλλαγές που επιφέρουν στην οργάνωση και την χάραξη στρατηγικής μάρκετινγκ αυτών

  Ο φόβος στη διαφήμιση

  Έρευνα για τη χρήση του affiliate marketing από τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο

  Ο τρόπος με τον οποίο οι μικρές και πολύ μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα εργαλεία και τις τεχνικές του marketing

  Μέθοδοι προβολής και προώθησης συνεδρίων μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης