Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 31-40 of 859 (Search time: 0.005 seconds).

  Διερεύνηση του βαθμού ενημέρωσης, των απόψεων, των στάσεων και της συμπεριφοράς των κατοίκων του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης κατά τη χρονική περίοδο του Μαρτίου, σχετικά με τα νωπά βιολογικά προϊόντα

  Οικολογικά Συνειδητή Καταναλωτική Συμπεριφορά (Ecologically Conscious Consumer Behavior)

  Οι στάσεις, οι απόψεις και η συμπεριφορά των κατοίκων του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης, κατά την χρονική περίοδο Νοέμβριος 2012 – Ιανουάριος 2013, όσον αφορά τη πρόθεση τους να επιλέξουν ένα πράσινο/ ηθικό ξενοδοχείο για τη διαμονή τους. Επίσης η πρόθεση τους να συμμετέχουν σε ενέργειες αρνητικού και διαλογικού ηθικού καταναλωτισμού εναντίων «ανήθικων» ξενοδοχειακών μονάδων.

  Παρουσίαση διαφημιστικής εκστρατείας "ΣΥΚ Άνεμος υπεραγορές"

  Crisis Managment- Μάρκετινγκ σε περιόδους κρίσεων

  Το branding σαν παράγοντας αύξησης αξίας προϊόντων αγροτικής προέλευσης. Η περίπτωση του Συνεταισμού Τυρνάβου

  Η διαχρονική κατάσταση της ελληνικής οικονομίας: οι παράγοντες που την επηρεάζουν, πως θα ωφεληθεί

  Διερεύνηση συστημάτων διοίκησης - τρόπος λήψης αποφάσεων στις οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα

  Marketing plan της εταιρείας Casa ideal Διαμαντίδης Α.Ε.

  Σύστημα διασφάλισης ποιότητας, εφαρμογη σε τοματοβιομηχανία