Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 1-10 of 262 (Search time: 0.004 seconds).

  Ανάπτυξη τοπικών προϊόντων στην περιοχή της Καβάλας. Η περίπτωση βρώσιμης ελιάς (ποικιλία θρούμπας)

  Μάρκετινγκ βιολογικών προϊόντων και συμπεριφορά καταναλωτή: παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν θετικά την συχνότητα αγοράς βιολογικών προϊόντων από τους καταναλωτές

  Δοκιμαστικό

  Στρατηγική επικοινωνίας της Εμπορικής Τράπεζας

  Οι ραδιοτηλεοπτικές διαφημίσεις στην ελληνική και κοινωνική νομοθεσία και πράξη

  Ηθικός καταναλωτισμός

  Κατάρτιση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μάρκετινγκ της εταιρείας HB BODY S.A. για την χώρα της Ρωσίας

  Διερεύνηση του βαθμού ενημέρωσης, των απόψεων, των στάσεων και της συμπεριφοράς των κατοίκων του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης κατά τη χρονική περίοδο του Μαρτίου, σχετικά με τα νωπά βιολογικά προϊόντα

  Οικολογικά Συνειδητή Καταναλωτική Συμπεριφορά (Ecologically Conscious Consumer Behavior)

  Οι στάσεις, οι απόψεις και η συμπεριφορά των κατοίκων του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης, κατά την χρονική περίοδο Νοέμβριος 2012 – Ιανουάριος 2013, όσον αφορά τη πρόθεση τους να επιλέξουν ένα πράσινο/ ηθικό ξενοδοχείο για τη διαμονή τους. Επίσης η πρόθεση τους να συμμετέχουν σε ενέργειες αρνητικού και διαλογικού ηθικού καταναλωτισμού εναντίων «ανήθικων» ξενοδοχειακών μονάδων.