Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 1-10 of 42 (Search time: 0.005 seconds).

  Η διερεύνηση της ικανοποίησης των καταναλωτών της Ανατολικής Θεσσαλονίκης απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σε περίοδο οικονομικής κρίσης

  Διερεύνηση και καταγραφή των απόψεων και της καταναλωτικής συμπεριφοράς των κατοίκων της κεντρικής Θεσσαλονίκης, όσο αφορά τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και τη σχέση τους με την πιστότητα στη μάρκα εν όψ[ει]η της οικονομικής κρίσης τη χρονική περίοδο Σεπτεμβρίου 2014

  Διερεύνηση και καταγραφή της γνώσης, στάσης και καταναλωτικής συμπεριφοράς των κατοίκων του δήμου Αλίμου, τη χρονική περίοδο Οκτώβριο- Νοέμβριο 2014 , αναφορικά με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και την σχέση τους με την πιστότητα στη μάρκα εν όψη της οικονομικής κρίσης

  Ταξιδιωτικό μάρκετινγκ και ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

  Ethical consumer behaviour regarding hotels : types and influential factors

  The effects of knowledge and Attitudes upon Greeks’ pro-environmental purchasing behaviour

  Consumer behavior towards private label products in the period of economic crisis

  Utilization of selected demographics and psychographics in understanding recycling behavior : a focus on materialism

  Pro-environmental purchasing behavior : the inhibiting influence of the materialistic values

  Τμηματοποίηση της ελληνικής αγοράς στη βάση της οικολογικά συνειδητής καταναλωτικής συμπεριφοράς