Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 1-10 of 18 (Search time: 0.004 seconds).

  Rural family businesses in times of crisis

  Διερεύνηση και καταγραφή των απόψεων και της καταναλωτικής συμπεριφοράς των κατοίκων της κεντρικής Θεσσαλονίκης, όσο αφορά τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και τη σχέση τους με την πιστότητα στη μάρκα εν όψ[ει]η της οικονομικής κρίσης τη χρονική περίοδο Σεπτεμβρίου 2014

  Η ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά ασφάλισης αυτοκινήτων και οι επιπτώσεις των ασφαλιστικών επιχειρήσεων από την οικονομική κρίση και ύφεση

  Το αυτοκίνητο στην κρίση

  The economic crisis and its effects in consumer's attitudes

  Το μάρκετινγκ σε περιόδους έντονης κρίσης

  Economic crisis and development : globalization, international trade, international economic relations

  Διερεύνηση και καταγραφή της γνώσης, στάσης και καταναλωτικής συμπεριφοράς των κατοίκων της Ε δημοτικής κοινότητας του Δήμου Θεσσαλονίκης, τη χρονική περίοδο Ιούνιο-Ιούλιο 2013, αναφορικά με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και την σχέση τους με την πιστότητα στη μάρκα εν όψη της οικονομικής κρίσης

  International activation of a business in the period of economic crisis : case study of ZANAE S.A.

  Παγκόσμιες οικονομικές κρίσεις