Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 31-40 of 83 (Search time: 0.005 seconds).

  Το μάρκετινγκ του Ελεύθερου Λογισμικού/ Λογισμικού Ανοιχτού Κώδικα. Οι ιδιαιτερότητες που παρουσιάζει και οι δυσκολίες που συναντά στην ευρύτερη διάδοση του ώστε να γίνει το κυρίαρχο ρεύμα στο λογισμικό Η/Υ

  Οι στάσεις και η πρόθεση υιοθέτησης ενεργειών Ηθικού Καταναλωτισμού των καταναλωτών εναντίον των ανήθικων, κοινωνικά και περιβαλλοντικά, επιχειρήσεων

  Η συμβολή του marketing στην ανάπτυξη των εναλλακτικών καλλιεργειών στην Βόρεια Ελλάδα (περιοχές Μακεδονίας και Θράκης).

  Το μάρκετινγκ στον χώρο του αθλητισμού

  Εξελίξεις στην ψηφιακή οικονομία

  ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΛΥΣΙΔΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ‘’Χ’’ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΔΙΚΑΙΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ

  Η στρατηγική επικοινωνίας ως επιμέρος στοιχείο της ολοκληρωμένης επικοινωνίας marketing και οι βασικοί παράγοντες προσδιορισμού της

  Το μάρκετινγκ σε περιόδους έντονης κρίσης

  Μέθοδοι προβολής και προώθησης συνεδρίων μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

  Ανάλυση παραγόντων για τον σχεδιασμό διαφημιστικής εκστρατείας