Διερεύνηση και καταγραφή της γνώσης, στάσης και καταναλωτικής συμπεριφοράς των κατοίκων του δήμου Αλίμου, τη χρονική περίοδο Οκτώβριο- Νοέμβριο 2014 , αναφορικά με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και την σχέση τους με την πιστότητα στη μάρκα εν όψη της οικονομικής κρίσης

Βλαχάκης, Σωτήριος/ Σουλτανόπουλος, Θεόδωρος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχάκης, Σωτήριοςel
dc.contributor.authorΣουλτανόπουλος, Θεόδωροςel
dc.date.accessioned2015-04-30T08:04:44Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T18:36:01Z-
dc.date.available2015-04-30T08:04:44Zel
dc.date.available2018-02-27T18:36:01Z-
dc.date.issued2015-04-30T08:04:44Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5249-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2015--αα6788el
dc.description.abstractΗ παρακάτω εργασία ερευνά την στάση, τη γνώση και την καταναλωτική συμπεριφορά των κατοίκων του Δήμου Αλίμου, την χρονική περίοδο Οκτώβριος- Νοέμβριος 2014, σε σχέση με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας όσον αφορά την πιστότητα στη μάρκα κατά την διάρκεια της οικονομικής κρίσης. Ο καφές αποτέλεσε το ειδικό αντικείμενο μελέτης. Η εργασία αποτελείται από δύο μεγάλα τμήματα την δευτερογενή έρευνα και την πρωτογενή. Η δευτερογενή έρευνα αποτελείται από την βιβλιογραφική ανασκόπηση με βασικά κεφάλαια: Οικονομική κρίση, Αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτών, Προϊόντα Ιδιωτικής Ετικέτας, Branding. Στην πρωτογενή έρευνα χρησιμοποιήθηκε ως μέθοδος η δειγματοληψία και ως εργαλείο για την συγκέντρωση των στοιχείων το δομημένο ερωτηματολόγιο. Για την εξαγωγή των αποτελεσμάτων χρησιμοποιήθηκαν τα προγράμματα pspp και excel. Με την βοήθεια αυτών των προγραμμάτων δημιουργήθηκαν πίνακες και διαγράμματα που έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην εξαγωγή των αποτελεσμάτων.el
dc.language.isoelel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδαel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Greeceel
dc.subjectΟικονομική κρίσηel
dc.subjectEconomic crisisel
dc.subjectΣυμπεριφορά, Καταναλωτικήel
dc.subjectBehavior, Consumerel
dc.subjectΚαταναλωτέςel
dc.subjectConsumersel
dc.subjectΙδιωτικές ετικέτεςel
dc.subjectPrivate labelsel
dc.subject.lcshΔήμος Αλίμου (Αθήνα, Ελλάδα)el
dc.subject.lcshMunicipality of Alimos (Athens, Greece)el
dc.subject.lcshΚαταναλωτική συμπεριφορά--Έρευνα--Ελλάδα--Αθήναel
dc.subject.lcshConsumer behavior--Research--Greece--Athensel
dc.subject.lcshΠροϊόντα ιδιωτικής ετικέταςel
dc.subject.lcshHouse brandsel
dc.subject.lcshBranding (Μάρκετινγκ)el
dc.subject.lcshBranding (Marketing)el
dc.subject.lcshΧρηματοοικονομικές κρίσεις--Ελλάδα--Ιστορία--21ος αιώναςel
dc.subject.lcshFinancial crises--Greece--History--21st centuryel
dc.titleΔιερεύνηση και καταγραφή της γνώσης, στάσης και καταναλωτικής συμπεριφοράς των κατοίκων του δήμου Αλίμου, τη χρονική περίοδο Οκτώβριο- Νοέμβριο 2014 , αναφορικά με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και την σχέση τους με την πιστότητα στη μάρκα εν όψη της οικονομικής κρίσηςel
dc.titleResearch and recording of knowledge, attitudes and consumption behavior of the inhabitants of the municipality of Alimos, the period October-November 2014, concerning private label products and their relationship with the brand loyalty considering the economic crisisel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T18:37:01Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Soultanopoulos_Theodoros.pdf4.85 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5249
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.