Διαφημιστική καμπάνια << ΣΟΥΡΩΤΗ Α.Ε.>>

Κοτζαϊβαζόγλου, Ιωάννης/ Νενόπουλος, Θεοφάνης/ Μαλίτσας, Αναστάσιος


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Public relations;Marketing;Sales Promotions;Personal selling;Sales strategy;Δημόσιες σχέσεις;Souroti;AIDA Model;Μάρκετινγκ;Προώθηση πωλήσεων;Άμεσο μάρκετινγκ;Διαφημιστική καμπάνια;Σουρωτή;Μοντέλο AIDA;Διαφήμιση;Προσωπική πώληση;Στρατηγική πωλήσεων;Direct Marketing;Ad Campaign;Advertisement
Issue Date: 27-Apr-2010
Abstract: Η δομή της εργασίας περιλαμβάνει το θεωρητικό κομμάτι, όπου θα αναλύσουμε το μείγμα προώθησης καθώς και την παρούσα κατάσταση του κλάδου των εμφιαλωμένων νερών, ενώ στο πρακτικό κομμάτι, θα δούμε την εταιρία εμφιάλωσης και εμπορίας μεταλλικού νερού ΣΟΥΡΩΤΗ Α.Ε, τα προϊόντα της, καθώς και την διαφημιστική καμπάνια και τις διάφορες προωθητικές ενέργειες που χρησιμοποιεί.
Description: Πτυχιακή Εργασία -- Σχολή Διοίκησης Οικονομίας -- Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2010
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5179
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nenopoulos_Malitsas.pdf3.56 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5179
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.