The relationship of the operation of a supreme educational foundation and development course of a provincial town

Μπελίδης, Αθανάσιος/ Πετρίδης, Δημήτρης/ Τηλικίδου, Ειρήνη/ Petridis, Dimitris/ Tilikidou, Irene/ Belidis, Athanasios


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜπελίδης, Αθανάσιοςel
dc.contributor.authorΠετρίδης, Δημήτρηςel
dc.contributor.authorΤηλικίδου, Ειρήνηel
dc.contributor.otherPetridis, Dimitrisel
dc.contributor.otherTilikidou, Ireneel
dc.contributor.otherBelidis, Athanasiosel
dc.date.accessioned2008-10-06T16:03:35Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T18:18:33Z-
dc.date.available2008-10-06T16:03:35Zel
dc.date.available2018-02-27T18:18:33Z-
dc.date.issued2001-05el
dc.identifierhttp://195.251.240.254:8080/handle/10184/801?show=fullel
dc.identifier.citationΤηλικίδου, Ε., Μπελίδης, Α. and Πετρίδης, Δ. (2001) Η σχέση της λειτουργίας ενός ανώτατου εκπαιδευτικού ιδρύματος και της αναπτυξιακής πορείας μιας επαρχιακής πόλης. in Α΄ Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο. Πρέβεζα, 2001.el
dc.identifier.citationΑ΄ Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο “Οι προοπτικές ανάπτυξης των λιγότερο ανεπτυγμένων περιοχών της Ευρώπης”, Πρέβεζα, 2001el
dc.identifier.citationΤηλικίδου, Ε., Πετρίδης, Δ. και Μπελίδης, Α. (2001). Η σχέση της Λειτουργίας ενός Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος και της Αναπτυξιακής Πορείας μιας Επαρχιακής Πόλης. Πρακτικά 1ου Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου με θέμα : ‘Προοπτικές Ανάπτυξης των λιγότερο Αναπτυγμένων Περιοχών της Ευρώπης’, ΤΕΙ Ηπείρου, Πρέβεζα 24-25/5/2001, σ. 302-317.el
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4591-
dc.descriptionΔημοσιεύσεις μελών--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2001el
dc.description.abstractIn this paper a social research study about the economic and social impacts of the establishment and function of a Higher Educational Institute upon the social life of a town is presented. The purpose of the study was to provide to the administration of the Institute wide and in depth information as to the attitudes of the citizens with regard to the future arrival of students in their town. A survey was conducted to accomplish the above purpose. The statistical analysis indicated that there exists a maximum level of knowledge and certain very positive attitudes of the citizens towards the students’ future arrival, although the citizens are generally characterised of a moderate level in ‘acceptance of others’. The substructure of the town was judged by the citizens to be satisfactory enough in order to welcome the students’ population, with the exception of the substructure that concerns the cultural events. The citizens anticipate positive economic impact either general or specific, as well as either short-term or long-term impact, contributing to the town economic development. In overall they do not expect that important socio-ethical problems might occur. No special interest, concerning the citizens’ intention to engage into business activities motivated by the students’ future arrival, was reported, with the exception of the intention of citizens, who hold lower incomes, to let rooms.el
dc.description.abstractΣτην ανακοίνωση αυτή θα προσπαθήσουμε να παρουσιάσουμε τα συμπεράσματα κοινωνικής διερευνητικής μελέτης, η οποία αφορά στις αναπτυξιακές οικονομικά και κοινωνικά επιδράσεις στη ζωή μιας επαρχιακής πόλης από την εγκατάσταση σε αυτήν Τριτοβάθμιου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος. Τα αρμόδια για το σχεδιασμό και προγραμματισμό του ιδρύματος όργανα έχουν ανάγκη πολύπλευρης και σε βάθος πληροφόρησης ως προς τις απόψεις και στάσεις των κατοίκων της εν λόγω πόλης. Προς εκπλήρωση του σκοπού αυτού διεξήχθη δημοσκόπηση. Από τη στατιστική ανάλυση των δεδομένων της έρευνας διαπιστώθηκε μέγιστος βαθμός γνώσης και πολύ θετική στάση των κατοίκων απέναντι στη συγκεκριμένη επερχόμενη έλευση φοιτητικού πληθυσμού, αν και αυτοί χαρακτηρίζονται γενικότερα από μέσου επιπέδου ‘αποδοχή των άλλων’. Η υποδομή της πόλης κρίθηκε ικανοποιητική με εξαίρεση την πλευρά της υποδομής θεαμάτων. Οι κάτοικοι προσδοκούν θετικές οικονομικές επιδράσεις από την έλευση των φοιτητών στην πόλη τους, τόσο ευρύτερες, όσο και επί μέρους, άμεσες καθώς και μεσοπρόθεσμα αναπτυξιακές, συνολικά δε, δεν αναμένουν δημιουργία ιδιαίτερων κοινωνικο-ηθικών προβλημάτων. Δε διαπιστώθηκε ιδιαίτερο, προσωπικό ενδιαφέρον για επιχειρηματική δραστηριοποίηση των κατοίκων με ερέθισμα και κίνητρο την προσέλευση και διαβίωση των φοιτητών στην πόλη, με εξαίρεση τους κατόχους χαμηλών εισοδημάτων που θα ήθελαν να προβούν στην ενοικίαση δωματίων στους φοιτητές.el
dc.format.extent204Kbel
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Ηπείρουel
dc.relation.ispartofΑ΄ Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο “Οι προοπτικές ανάπτυξης των λιγότερο ανεπτυγμένων περιοχών της Ευρώπης”el
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Greeceel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδαel
dc.source.urihttp://eploes.lib.teipir.gr/Record/teipeirb10012154el
dc.subjectDevelopment, Economicel
dc.subjectΙδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.subjectInstitutions of higher educationel
dc.subjectΑνάπτυξη, Οικονομικήel
dc.subjectMoudania Branch of ATEITheel
dc.subjectΠαράρτημα Μουδανιών ΑΤΕΙΘel
dc.subject.lcshEconomic development--Effect of education on--Greece--Chalkidikiel
dc.subject.lcshΟικονομική ανάπτυξη--Επίδραση της εκπαίδευσης--Ελλάδα--Χαλκιδικήel
dc.subject.lcshΟικονομική ανάπτυξη--Ελλάδα--Χαλκιδικήel
dc.subject.lcshEconomic development--Greece--Chalkidikiel
dc.subject.lcshUniversities and colleges--Economic aspects--Case studiesel
dc.subject.lcshΠανεπιστήμια και κολέγια--Οικονομικές απόψεις--Μελέτες περίπτωσηςel
dc.subject.lcshUniversities and colleges--Social aspects--Case studiesel
dc.subject.lcshΑλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης. Παράρτημα Ν.Μουδανιών. Τμήμα Τεχνολογίας Αλιείας και Υδατοκαλλιεργιώνel
dc.subject.lcshΠανεπιστήμια και κολέγια--Κοινωνικές απόψεις--Μελέτες περίπτωσηςel
dc.subject.lcshAlexander Technological Educational Institute of Thessaloniki. Branch of N.Moudania. Department of fisheries and aquaculture technologyel
dc.titleThe relationship of the operation of a supreme educational foundation and development course of a provincial townel
dc.titleΗ σχέση της λειτουργίας ενός ανώτατου εκπαιδευτικού ιδρύματος και της αναπτυξιακής πορείας μιας επαρχιακής πόληςel
dc.typeConference Articleel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T18:19:33Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:Δημοσιεύσεις σε Περιοδικά

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tilikidou_Petridis__Belidis_i_sxesh_tis.pdf204.86 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4591
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.