Διαστάσεις της στρατηγικής του CRM : ανασκόπηση της επιστημονικής βιβλιογραφίας, κατηγοριοποίηση ζητημάτων και εντοπισμός ερευνητικών κενών

Sarmaniotis, Christos/ Papaioannou, Eugenia/ Σαρμανιώτης, Χρήστος/ Παπαϊωάννου, Ευγενία


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Identification of Research Gaps;Κατηγοριοποίηση ζητημάτων;Επιστημονική βιβλιογραφία;CRM;Scientific Bibliography;Εντοπισμός ερευνητικών κενών;Categorization Issues
Issue Date: 12-Jul-2015
Description: Δημοσιεύσεις μελών--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2006
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4585
Appears in Collections:Δημοσιεύσεις σε Περιοδικά

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4585
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.