Corporate social responsibility : business ethics or marketing tool?

Μπελίδης, Αθανάσιος/ Καργίδης, Θεόδωρος/ Χατζηπουλίδης, Αριστείδης/ Belidis, Athanasios/ Kargidis, Theodoros/ Chatzipoulidis, Aristides


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: CSR (Corporate social responsibility);Κοινωνική ευθύνη, Εταιρική;Social responsibility, Corporate;Business marketing;Επιχειρησιακό μάρκετινγκ
Issue Date: 2008
Publisher: ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
Citation: Μπελίδης, Α., Καργίδης, Θ. & Χατζηπουλίδης, Α. (2008). Εταιρική κοινωνική ευθύνη. Επιχειρηματική ηθική ή εργαλείο μάρκετινγκ. επιθεώρηση οικονομικών επιστημών. 15:127-140.
Περιοδικό: Επιθεώρηση οικονομικών επιστημών, τεύχ. 15, 2008
Abstract: Corporate Social Responsibility (CSR) has been around for some years already. While this term is quite ambiguous, now more than ever before, consumers start to realise the importance of it. Due to the increase awareness they force companies to become responsible for their actions and to impose CSR ίη their marketing strategies as an extra tool for performance. This paper indicates what lies behind CSR's implementation with reference to international examples and also depicts how imperative is for businesses to respect the society as a whole. Time will tell if the next generation will either suffer or relish a better world.
Η εταιρική κοινωνική ευθύνη (Corporate Social ResponsibilityCSR) αποτελεί έντονο αντικείμενο συζήτησης τον τελευταίο καιρό. Ενώ αυτός ο όρος είναι αρκετά διφορούμενος, τώρα περισσότερο από ποτέ, οι καταναλωτές αρχίζουν να αντιλαμβάνονται την ιδιαιτερότητα του. Η ολοένα αυξανόμενη συνειδητοποίηση των πολιτών σε κοινωνι­ κά θέματα, αναγκάζει τις επιχειρήσεις να γίνουν υπόλογες των πράξε­ ων τους και να επιβάλουν το CSR στις εμπορικές τους δραστηριότητες ως πρόσθετο εργαλείο για αυξημένη απόδοση . Το ερώτημα που τίθε­ ται είναι εάν το CSR αποτελεί επιχειρηματική ηθική ευθύνη ή νέα πρακτική του μάρκετινγκ που αποσκοπεί στη βελτίωση της εταιρικής εικόνας. Το άρθρο αυτό προσπαθεί να προσδιορίσει τι κρύβεται πέ­ ραν του αληθοφανούς με αναφορά σε διεθνή παραδείγματα. Είναι γε­ γονός πως η έννοια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης αποκτά διαρκώς μεγαλύτερη σημασία, τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο όσο και εντός της . και αποτελεί μέρος συζήτησης για την παγκοσμιοποίηση , την ανταγωνιστικότητα και την αειφορία.
Description: Δημοσιεύσεις μελών--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης,2008
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4581
ISSN: 1109-2629
Other Identifiers: http://cris.teiep.gr/jspui/bitstream/123456789/1229/1/epiteyxos15_007.pdf
Item type: other
Submission Date: 2018-02-27T18:19:31Z
Item language: el
Item access scheme: free
Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Appears in Collections:Δημοσιεύσεις σε Περιοδικά

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Belidis_Kargidis_Hatzipoulidis_etairiki_koinoniki_eythini.pdf2.66 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4581
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.