Socially responsible consumer behavior : measurement problems

Τηλικίδου, Ειρήνη/ Σαμαθρακής, Βαγής/ Σαρμανιώτης, Χρήστος/ Samathrakis, Vagis/ Tilikidou, Irene/ Sarmaniotis, Christos


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Decision making, Consumer;Λήψη αποφάσεων, Καταναλωτική;Behavior, Consumer;Συμπεριφορά, Καταναλωτική;Ecological accountability;Οικολογική συνείδηση;Environmental behavior;Περιβαλλοντική συμπεριφορά
Issue Date: 2-Jul-2015
Publisher: Ειδική Εκδοτική
Citation: Περιοδικό: Διοικητική Ενημέρωση, τεύχ. 21, 2001
Abstract: Η µελέτη αυτή προσπαθεί να διερευνήσει τη δυνατότητα µέτρησης της κοινωνικά υπεύθυνης καταναλωτικής συµπεριφοράς, στην Ελλάδα, µέσω ενός «πολυθεµατικού µέτρου» και συγκεκριµένα της κλίµακας Κοινωνικά Υπεύθυνης Καταναλωτικής Συµπεριφοράς των Antil και Bennett. Κατ’ αρχήν επισηµαίνεται ο ρόλος που µπορεί να διαδραµατίσει το µάρκετινγκ στο πλαίσιο της ολιστικής, παγκόσµιας προσπάθειας για την προστασία του περιβάλλοντος και στη συνέχεια γίνεται ανασκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας. Η ανάλυση των στοιχείων -µέσω παραγοντικής ανάλυσης- από εµπειρική έρευνα σε καταναλωτές της Θεσσαλονίκης έδειξε ότι η κλίµακα Κοινωνικά Υπεύθυνης Καταναλωτικής Συµπεριφοράς δε χαρακτηρίζεται από «µονοδιαστατικότητα», όπως αναµενόταν. Αντιθέτως, φαίνεται ότι η οικολογική συνειδητοποίηση είναι «πολυδιαστατική» και εποµένως θα πρέπει να µετράται µε χωριστά «µέτρα» για τις επιµέρους διαστάσεις της.
This study tries to explore the possibility of measuring the social responsible behavior in Greece, through a "multidisciplinary measure 'namely the scale Socially Responsible Consumer Behavior of the Antilles and Bennett. First highlights the role it can play in marketing framework of the holistic, global effort to protect the environment and then reviews the relevant literature. Analysis of the data-through factorial analysis; empirical research consumers Thessaloniki showed that the scale Socially responsible behavior is not characterized by "only dimensionality" as expected. In contrast, It seems that ecological awareness is "multi-dimensional" and should therefore be measured with separate "measures" for the individual dimensions.
Description: Δημοσιεύσεις μελών--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2001
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4436
Other Identifiers: http://sbagis.farm.teithe.gr/uploads/8/3/4/5/8345585/sbagis_a3_08.pdf
Appears in Collections:Δημοσιεύσεις σε Περιοδικά

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sarmaniotis_Tilikidou_Vagis_Socially_Responsible_Consumer.pdf227.33 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4436
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.