O ρόλος της συμπεριφοράς παραπόνων του πελάτη στην αποτελεσματικότητα ενός συστήματος crm

Σαρμανιώτης, Χρήστος/ Μπελίδης, Αθανάσιος/ Κοκκίνης, Γιώργος/ Sarmaniotis, Christos/ Belidis, Athanasios/ Kokkinis, George


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Issue Date: 12-Jul-2015
Citation: Νέες Τεχνολογίες & Μάρκετινγκ, Ιεράπετρα, 19-20 Μαΐου 2005
Σαρμανιώτης, Χ., Μπελίδης, Θ. and Κοκκίνης, Γ. Ο ρόλος της συμπεριφοράς παραπόνων του πελάτη στην αποτελεσματικότητα ενός συστήματος crm. Πρακτικά επιστημονικού συνεδρίου νέες τεχνολογίες & μάρκετινγκ, Ιεράπετρα, 19-20 Μαΐου 2005
Description: Δημοσιεύσεις μελών--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2005
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4434
Item type: other
Submission Date: 2018-02-27T18:19:12Z
Item language: el
Item access scheme: free
Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Appears in Collections:Δημοσιεύσεις σε Περιοδικά

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4434
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.