Η ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση στη βιβλιοθηκονομία

Γερόλιμος, Μιχάλης/ Gerolimos, Michalis


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Βιβλιοθηκονόμοι—Εκπαίδευση;Προγράμματα σπουδών;Librarians—Education;Βιβλιοθηκονομία—Μελέτη και διδασκαλία;Curricula;Training of librarians;Library science—Study and teaching;Εκπαίδευση βιβλιοθηκονόμων
Issue Date: 3-Jun-2013
Citation: Περιοδικό: Τεκμήριον, τεύχ. 10, 2011-2012
Abstract: Στην παρούσα εργασία αναλύονται οι ιδιαίτερες εκείνες συνθήκες –ιστορικές, κοινωνικές και εκπαιδευτικές– οι οποίες επηρέασαν την πορεία και διαμόρφωσαν τη δομή της βιβλιοθηκονομικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Αποτυπώνεται συνοπτικά η διαδρομή αλλά και οι συνθήκες που επικράτησαν στα τρία Τμήματα Βιβλιοθηκονομίας, καταγράφονται προγράμματα σπουδών που προτάθηκαν ή και εφαρμόστηκαν σε ένα χρονικό διάστημα πέντε, περίπου, δεκαετιών, παρουσιάζεται ο συνολικός αριθμός των φοι- τητών που έχουν σπουδάσει Βιβλιοθηκονομία στην Ελλάδα, και, τέλος, διατυπώνονται κάποιες απόψεις-προτάσεις για τη βελτίωση των σχετικών ελληνικών προγραμμάτων σπουδών.
The paper traces the history of Library Science education in Greece with an emphasis on the suggested or implemented curricula over a period of five decades, documents the social conditions that affected the establishment of tertiary library education and proposes some changes to be implemented in Schools of Library Science. The research methodology is based on bibliographic research of papers and articles and the documentation of programmes of study of Greek Schools of Library Science which are not always documented in official records. Furthermore, it presents statistical data regarding the students of all Departments of Library Science in Greece.
Description: Δημοσιεύσεις μελών--ΣΔΟ--Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και συστημάτων Πληροφόρησης
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4346
Appears in Collections:Δημοσιεύσεις σε Περιοδικά

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gerolimos_Michalis_The_Greek_Higher_Education.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4346
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.