Web 2.0, social networks and libraries : a survey of Library Science students

Χαριτοπούλου, Βασιλική/ Γαρουφάλλου, Εμμανουήλ/ Garoufallou, Emmanouel/ Charitopoulou, Vassiliki


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: library science;Library 2.0;Ιστός 2.0;Social networks;Βιβλιοθηκονομία;Βιβλιοθήκη 2.0;Web 2.0;Κοινωνικά δίκτυα
Issue Date: 2011
Abstract: Τα τελευταία χρόνια ο ρόλος των βιβλιοθηκονόμων έχει αλλάξει και έχει προσαρμοστεί στις τεχνολογικές εξελίξεις της εποχής. Οι χρήστες γίνονται ενεργοί και συμμετέχουν και αυτοί δραστικά στις διαδικασίες του Διαδικτύου αλλάζοντας το περιεχόμενο του. Το Web 2.0 και οι τεχνολογίες του, που χρησιμοποιούνται από τις βιβλιοθήκες, έχουν οδηγήσει στη δημιουργία του όρου Libary 2.0. Οι βιβλιοθήκες, με τη δημιουργία ενός προφίλ κοινωνικού δικτύου μπορούν να αναπτύξουν σχέσεις αλληλεπίδρασης με τους χρήστες τους. Το άρθρο αυτό παρουσιάζει μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε 240 φοιτητές του Τμήματος Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης με σκοπό να μελετήσει τη χρήση των εργαλείων του Web 2.0 και κοινωνικών δικτύων από τους φοιτητές. Τα αποτελέσματα της έρευνας αποτυπώνουν την αυξανόμενη χρήση κυρίως των κοινωνικών δικτύων και λιγότερο των εργαλείων του Web 2.0, την ανάγκη εκπαίδευσης των φοιτητών σε αυτά τα εργαλεία αλλά καταγράφει και τις απόψεις τους για τα εργαλεία αυτά.
In recent years the role of librarians has changed and adapted to the technological developments of the era. Users are active and participating, and those drastic in the processes of changing web content. Web 2.0 and the technologies that are used by libraries, have led to the creation of the term Libary 2.0. Libraries by creating a social network profile can develop interactive relationships with their users. This article presents a survey of 240 students at the Department of Librarianship and Information Systems of TEI Thessaloniki in order to study the use of Web 2.0 tools and social networks by their students.The survey results reflect the increasing use mainly of social networks and less of the tools of Web 2.0, the need to educate students to these tools, but records and views for such tools.
Description: Δημοσιεύσεις μελών--ΣΔΟ--Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης, 2012
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4330
Appears in Collections:Δημοσιεύσεις σε Περιοδικά

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4330
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.