How non-profit organizations use social media as a marketing tool : a case studying academic libraries

Garoufallou, Emmanouel/ Siatri, Rania/ Katrinaki, Evangelia/ Dani, Anxhela/ Zafeiriou, Georgia/ Mystakopoulos, Fotis/ Chatzopoulou, Chrysanthi/ Γαρουφάλλου, Εμμανουήλ/ Σιάτρη, Ράνια/ Χατζοπούλου, Χρυσάνθη/ Ντάνη, Άντζελα/ Κατρινάκη, Ευαγγελία/ Μυστακόπουλος, Φώτης/ Ζαφειρίου, Γεωργία


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Issue Date: 2014
Description: Δημοσιεύσεις μελών--ΣΔΟ--Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης, 2014
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4302
Appears in Collections:Δημοσιεύσεις σε Περιοδικά

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4302
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.