Εκπαίδευση χρηστών και νέες τεχνολογίες: χρήση και αξιοποίηση της τεχνολογίας video streaming στην εκπαίδευση των χρηστών στις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες

Γερόλιμος, Μιχάλης/ Χουλιαράκης, Απόστολος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓερόλιμος, Μιχάληςel
dc.contributor.authorΧουλιαράκης, Απόστολοςel
dc.date.accessioned2015-04-27T11:09:34Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T17:57:13Z-
dc.date.available2015-04-27T11:09:34Zel
dc.date.available2018-02-27T17:57:13Z-
dc.date.issued2015-04-27T11:09:34Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4075-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης, 2015--αα6780el
dc.description.abstractThis paper analyzes the efforts of academic libraries educate their users with the help of technology of streaming media, and consequently the YouTube service. In the first part , explained all the necessary definitions and how they have evolved over the years , the factors which affect the work of information literacy education and therefore end users and analyze the functions and features of the Social Web , and how he shaped for the needs of academic libraries. In the second part of the thesis follows the research component, and presents all data and records sought were after research for YouTube. Research on user education in academic libraries through the wider technology media streaming.el
dc.description.abstractΣτην εργασία αναλύονται οι προσπάθειες των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών να εκπαιδεύσουν τους χρήστες τους με την βοήθεια της τεχνολογίας των μέσων συνεχούς ροής, και κατά συνέπεια της υπηρεσίας YouTube. Στο πρώτο μέρος, εξηγούνται όλοι οι απαραίτητοι ορισμοί και πως αυτοί έχουν εξελιχθεί με το πέρασμα των χρόνων, αναφέρονται οι παράγοντες που επηρεά- ζουν το έργο της πληροφοριακής παιδείας και συνεπώς της εκπαίδευσης χρηστών και τέλος ανα- λύονται οι λειτουργίες και τα χαρακτηριστικά του Κοινωνικού Ιστού, και πώς αυτός διαμορφώ- νεται για τις ανάγκες των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας, ακολουθεί το ερευνητικό κομμάτι, και παρουσιάζονται όλα τα δεδομένα που αναζητήθηκαν και καταγράφη- καν ύστερα από έρευνα στην υπηρεσία YouTube. Η έρευνα αφορά την εκπαίδευση των χρηστών στις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες μέσα από την ευρύτερη τεχνολογία των μέσων συνεχούς ροής.el
dc.language.isoelel
dc.subjectΚοινωνιολογικός ιστόςel
dc.subjectΠληροφοριακός γραμματισμόςel
dc.subjectYouTubeel
dc.subjectΒίντεο συνεχούς ροήel
dc.subjectΠληροφοριακή παιδείαel
dc.subjectEκπαίδευση χρηστώνel
dc.subject.lcshΥπηρεσίες πληροφόρησης-Εκπαίδευση χρηστώνel
dc.subject.lcshΠληροφοριακός γραμματισμόςel
dc.subject.lcshΤεχνολογία και επικοινωνίαel
dc.subject.lcshΑκαδημαϊκές βιβλιοθήκεςel
dc.titleΕκπαίδευση χρηστών και νέες τεχνολογίες: χρήση και αξιοποίηση της τεχνολογίας video streaming στην εκπαίδευση των χρηστών στις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκεςel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T17:58:13Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chouliarakis_Apostolos.pdf1.73 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4075
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.