Αποδελτίωση και θεματική ευρετηρίαση του περιοδικού Σύγχρονη Εκπαίδευση και εισαγωγή εγγραφών στο Open Journal Systems της Βιβλιοθήκης ΑΠΘ

Τόγια, Ασπασία/ Παππής, Ηλίας


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤόγια, Ασπασίαel
dc.contributor.authorΠαππής, Ηλίαςel
dc.date.accessioned2015-04-03T08:06:37Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T17:57:01Z-
dc.date.available2015-04-03T08:06:37Zel
dc.date.available2018-02-27T17:57:01Z-
dc.date.issued2015-04-03T08:06:37Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4061-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης, 2014--αα6492el
dc.description.abstractΤο περιοδικό είναι δίμηνη επιθεώρηση εκπαιδευτικών θεμάτων (από το 1980). Απευθύνεται κυρίως σε καθηγητές της μέσης εκπαίδευσης, αποτελώντας για αυτούς ένα μέσο έκφρασης των σκέψεων και των ιδεών τους. Προσφέρει δυνατότητες επικοινωνίας και στοχεύει στο να αποτελέσει εργαλείο που θα βοηθήσει τον εκπαιδευτικό στο έργο του, που θα γίνει εκφραστικό όργανο των σκέψεων και προβληματισμών του, αλλά και πηγή πρωτοβουλιών στον ελληνικό εκπαιδευτικό χώρο. Αποδελτιώνονται άρθρα των τευχών 119-124 και 128-129. Στόχος της εργασίας είναι η αξιοποίηση των άρθρων του περιοδικού, έτσι ώστε να γίνει προσιτό και να αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο αναζήτησης όχι μόνο στους φοιτητές του τμήματος, αλλά και σε εξωτερικούς χρήστες, μελετητές ή ερευνητές.el
dc.description.abstractThe journal is a two-month review of educational issues (since 1980). Is mainly aimed at school teachers, becoming for them a means of expressing of thoughts and ideas. It offers possibilities of communication and aims to provide a tool which will assist the teacher in his work, expressive instrument of thoughts and concerns of, and source of initiatives in Greek educational space. Indexed articles of issues 119-124 and 128-129. The aim of the study is the utilization of articles of the journal so as to be affordable and be a useful search tool not only for the department students but also in external users, scholars and researchers.el
dc.language.isoelel
dc.subjectPrimitive educationel
dc.subjectΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectΔευτεροβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectΤριτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectΑνώτατη εκπαίδευσηel
dc.subjectΠαιδαγωγικήel
dc.subjectΠροσχολική εκπαίδευσηel
dc.subjectIndexingel
dc.subjectSubject indexingel
dc.subjectΑποδελτίωσηel
dc.subjectΘεματική ευρετηρίασηel
dc.subjectPedagogyel
dc.subjectHigher educationel
dc.subjectSecondary educationel
dc.subjectElementary educationel
dc.subject.lcshEducation, Elementary--Greece--Periodicalsel
dc.subject.lcshΕκπαίδευση--Περιοδικάel
dc.subject.lcshΕκπαιδευτική μεταρρύθμιση--Ελλάδα--Περιοδικάel
dc.subject.lcshΕκπαίδευση, Ανώτατη--Ελλάδα--Περιοδικάel
dc.subject.lcshΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια--Ελλάδα--Περιοδικάel
dc.subject.lcshΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια--Ελλάδα--Περιοδικάel
dc.subject.lcshEducation, Higher--Greece--Periodicalsel
dc.subject.lcshEducation, Secondary--Greece--Periodicalsel
dc.subject.lcshEducation--Periodicalsel
dc.subject.lcshEducational change--Greece--Periodicalsel
dc.subject.lcshSynchroni Ekpaidefsi (Journal)--Indexesel
dc.subject.lcshΣύγχρονη Εκπαίδευση (Περιοδικό)--Ευρετήριαel
dc.titleΑποδελτίωση και θεματική ευρετηρίαση του περιοδικού Σύγχρονη Εκπαίδευση και εισαγωγή εγγραφών στο Open Journal Systems της Βιβλιοθήκης ΑΠΘel
dc.titleIndexing and subject indexing of the journal Synchroni Ekpaidefsi and insert records in Open Journal Systems of AUTH Libraryel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T17:58:01Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pappis_Ilias.pdf2.61 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4061
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.