Αποθετήρια έντυπου υλικού ελληνικών ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών : έρευνα και αξιολόγηση των πρακτικών αποθήκευσης του υλικού τους

Χριστοδούλου, Γεώργιος/ Παντελοπούλου, Αγγελική


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Αποθετήρια έντυπου υλικού;Αποθήκευση υλικού;Ελληνικές ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες;Έρευνα και αξιολόγηση
Issue Date: 16-Sep-2014
Abstract: Μια ακαδημαϊκή βιβλιοθήκη μπορεί να οριστεί ως η καρδιά και το πλέον ζωντανό κύτταρο της εκπαιδευτικής κοινότητας που καλείται πανεπιστημιακός χώρος. Βασικός στόχος τους είναι η υποστήριξη και η κάλυψη της έρευνας και του εκπαιδευτικού και επιστημονικού έργου των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας (Διδακτικού προσωπικού και σπουδαστών). Αυτός ο στόχος επιτυγχάνεται κυρίως μέσω της προσπάθειας ανάπτυξης συλλογών που καλύπτουν όλους τους τομείς των εκπαιδευτικών και ερευνητικών αναγκών του εκάστοτε ακαδημαϊκού ιδρύματος. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξετάσει τις συνθήκες που επικρατούν στις ελληνικές ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες όσον αφορά τα αποθετήρια έντυπου υλικού και τις πρακτικές αποθήκευσης τους αλλά και να εξετάσει κατά πόσο υπάρχουν αυξομειώσεις του έντυπου υλικού που αποθηκεύεται τα τελευταία χρόνια και που μπορεί να οφείλεται αυτό. Τέλος διερευνάται η πρόθεση ή όχι της δημιουργίας ενός κοινού αποθετηρίου μεταξύ των ελληνικών ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών.
Description: Πτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας -- Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας, 2013 - 5494
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/3965
Item type: other
Submission Date: 2018-02-27T17:57:02Z
Item language: el
Item access scheme: free
Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pantelopoulou_Aggeliki.pdf967.53 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/3965
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.