Η ανάπτυξη της ανάγνωσης και προβλήματα στην εκμάθησή της

Μαυρίδης, Σάββας/ Γιαγτζίδου, Αθανασία


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Δυσλεξία;Μαθησιακές δυσκολίες;Ανάγνωση;Μέθοδος Παυλίδη;Μάθηση
Issue Date: 5-May-2014
Abstract: Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι η εξέταση του θέματος των μαθησιακών δυσκολιών στα παιδιά και η επισήμανση της αναγκαιότητας της συνεχούς επιμόρφωσης της κοινωνίας. Ακόμη και σήμερα, συντηρούνται διάφοροι μύθοι για τα άτομα με κάποια μορφή μαθησιακής δυσκολίας, κυρίως λόγω της ελλιπούς ενημέρωσης της κοινωνίας γύρω από το θέμα αυτό. Η λανθασμένη αντίληψη που επικρατεί, είναι πως πρόκειται για άτομα με χαμηλό δείκτη νοημοσύνης, καθώς παρατηρείται μια σύγχυση ανάμεσα στους όρους μαθησιακή δυσκολία και νοητική υστέρηση. Στην πραγματικότητα, για να χαρακτηριστεί κάποιος ως άτομο με μαθησιακές δυσκολίες, πρέπει υποχρεωτικά να έχει φυσιολογική νοημοσύνη. Πιο συγκεκριμένα, αναλύεται η έννοια και η διαδικασία της ανάγνωσης (κεφάλαιο 1), γίνεται ανάλυση του ορισμού των μαθησιακών δυσκολιών, των χαρακτηριστικών, των αιτιών που τις προκαλούν, της αξιολόγησής τους, καθώς επίσης και μια σύντομη αναφορά στο «Αθηνά Τεστ»(κεφάλαιο 2). Παρουσιάζεται η έννοια των μαθησιακών δυσκολιών στην ανάγνωση (κεφάλαιο 3) και αναλύεται η έννοια της δυσλεξίας, καθώς αποτελεί την κυριότερη μορφή των μαθησιακών δυσκολιών στην ανάγνωση (κεφάλαιο 4). Επιπλέον, παρουσιάζονται πληροφορίες και ερευνητικά δεδομένα σχετικά με τη μεταγνώση και τη σχέση της με τις μαθησιακές δυσκολίες (κεφάλαιο 5).
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων πληροφόρησης--αα5836
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/3940
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/3940
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.