Η αναγνωστική κατανόηση από ψυχολογική άποψη και η σχέση της με την αναγνωστική συμπεριφορά και τις αναγνωστικές προτιμήσεις

Λοΐζου, Λοΐζος/ Τσίρτση, Καλλιόπη


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Κατανόηση;Αναγνωστικές προτιμήσεις;Psychology;Αναγνώστης;Reading behavior;Understanding;Psychologically;Reading comprehension;Αναγνωστική συμπεριφορά;Ψυχολογία;Ψυχολογική άποψη;Αναγνωστική κατανόηση
Issue Date: 12-Mar-2014
Abstract: Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η συγκέντρωση του σχετικού έντυπου και ηλεκτρονικού υλικού που αναφέρεται στο θέμα της εργασίας μας, ώστε να μπορέσει αυτό να καταστεί διαθέσιμο προς μελέτη και να αποτελέσει σημαντική πηγή πληροφοριών σε καθηγητές και φοιτητές, καθώς και σε οποιονδήποτε αναζητήσει πληροφορίες γι’ αυτό το θέμα. Η εργασία είναι χωρισμένη σε δύο ενότητες. Η πρώτη αποτελεί το θεωρητικό μέρος και περιγράφει τις έννοιες και τους ορισμούς, όπως π.χ. τι είναι ανάγνωση, αναγνωστική κατανόηση, αναγνωστική συμπεριφορά, ποιοι παράγοντες βοηθούν ώστε να ολοκληρωθούν αυτές οι διαδικασίες, καθώς και ποιοι παράγοντες εμποδίζουν την ολοκλήρωση των λειτουργιών αυτών. Η δεύτερη ενότητα αποτελεί το πρακτικό μέρος, στο οποίο περιγράφεται μια έρευνα σε 15 on-line εκδοτικούς οίκους, για να διαπιστωθούν οι προτιμήσεις των αναγνωστών ως προς τις θεματικές κατηγορίες βιβλίων. Η εργασία ολοκληρώνεται με την παράθεση της βιβλιογραφίας των έντυπων και ηλεκτρονικών πηγών που χρησιμοποιήθηκαν, οι αναφορές των οποίων έγιναν σύμφωνα με το πρότυπο του Harvard.
Description: Πτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας -- Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας, 2007 - αρ.εισ.1006
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/3807
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsirtsi_Kalliopi.pdf662.3 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/3807
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.