Επιστημονικό Μάρκετινγκ : 1993-1994 : ευρετήριο

Μορελέλη-Κακούρη, Μερσίνη/ Τσανακτσίδου, Ελισσάβετ


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜορελέλη-Κακούρη, Μερσίνηel
dc.contributor.authorΤσανακτσίδου, Ελισσάβετel
dc.date.accessioned2010-04-20T06:45:12Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T17:48:22Z-
dc.date.available2010-04-20T06:45:12Zel
dc.date.available2018-02-27T17:48:22Z-
dc.date.issued2010-04-20T06:45:12Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/3581-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης, 1995el
dc.description.abstractEducative journal in issues about marketing, published in Greece. Aimed at business executives, entrepreneurs, senior management and all those involved with marketing for scientific information both theoretical and practical level. It includes articles on marketing, management, sales techniques, advertising, economics and market research. There are also some excerpts from books circulating in Greece and abroad for the field of marketing. The paper indexed articles of the years 1993-1994 in order to create subject index, utilizing in the way the material contained in the journal, so that it becomes accessible to stakeholders.el
dc.description.abstractΕπιμορφωτικό περιοδικό σε θέματα μάρκετινγκ, που κυκλοφορεί στην Ελλάδα. Απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων, επιχειρηματίες, ανώτερα στελέχη διοίκησης αλλά και όλους όσους ασχολούνται με το μάρκετινγκ με σκοπό την επιστημονική ενημέρωση τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο. Περιλαμβάνει άρθρα με θέματα μάρκετινγκ, μάνατζμεντ, τεχνικών πωλήσεων, διαφήμισης, οικονομίας και έρευνας αγοράς. Επίσης υπάρχουν και κάποια αποσπάσματα από βιβλία που κυκλοφορούν στην Ελλάδα και το εξωτερικό για το χώρο του μάρκετινγκ. Η εργασία αποδελτιώνει τα άρθρα των ετών 1993-1994 με σκοπό τη δημιουργία θεματικού ευρετηρίου, αξιοποιώντας με αυτό τον τρόπο το υλικό που περιλαμβάνεται στο περιοδικό, έτσι ώστε να γίνει προσιτό στους ενδιαφερόμενους.el
dc.language.isoelel
dc.subjectManagementel
dc.subjectΑποδελτίωσηel
dc.subjectΜάνατζμεντel
dc.subjectΕπικοινωνιακό μάρκετινγκel
dc.subjectSubject indexingel
dc.subjectIndexingel
dc.subjectΘεματική ευρετηρίασηel
dc.subjectCommunicative marketingel
dc.subject.lcshΕπιστημονικό Μάρκετινγκ (Περιοδικό)—Ευρετήριαel
dc.subject.lcshΜάρκετινγκ—Περιοδικάel
dc.subject.lcshΔιοίκηση—Περιοδικάel
dc.subject.lcshΕπικοινωνία στο μάρκετινγκ—Περιοδικάel
dc.subject.lcshEpistimoniko Marketing (Journal)—Indexesel
dc.subject.lcshMarketing—Periodicalsel
dc.subject.lcshManagement—Periodicalsel
dc.subject.lcshCommunication in marketing—Periodicalsel
dc.titleΕπιστημονικό Μάρκετινγκ : 1993-1994 : ευρετήριοel
dc.titleEpistimoniko Marketing : 1993-1994 : indexel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T17:49:22Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilityfalseel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/3581
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.