Έρευνα χρηστών στη Βιβλιοθήκη του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης και τη Βιβλιοθήκη του ΤΕΙ Καβάλας : μια συγκριτική μελέτη
Γαρουφάλλου, Εμμανουήλ/ Χατζοπούλου, Χρυσάνθη/ Σουραβλά, Αγγέλικα
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Γαρουφάλλου, Εμμανουήλ | el |
dc.contributor.author | Χατζοπούλου, Χρυσάνθη | el |
dc.contributor.author | Σουραβλά, Αγγέλικα | el |
dc.date.accessioned | 2015-04-27T11:05:36Z | el |
dc.date.accessioned | 2018-02-27T17:39:10Z | - |
dc.date.available | 2015-04-27T11:05:36Z | el |
dc.date.available | 2018-02-27T17:39:10Z | - |
dc.date.issued | 2015-04-27T11:05:36Z | el |
dc.identifier.uri | http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/3256 | - |
dc.description | Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης, 2013 | el |
dc.description.abstract | The analytical and methodical need of recording views of an academic library users are essential, because users themselves offer their help with the ultimate aim to improve of its services. The paper deals with users research of Libraries ATEITH and TEI Kavala, making both comparative study. The research aims to highlight the degree of quality of services offered, but also to assess the level of user experience. Research tool was the questionnaire, the questions which were selected in order to evaluate the library services, their organization, the access to external sources, the level of easy / difficulty of use and the library equipment. The results have shown strengths and weaknesses of both libraries and identified if and how cover information needs of users. There was also an approach to users opinion for the integration of e-books in libraries and in their daily lives. | el |
dc.description.abstract | Η αναλυτική και µεθοδική ανάγκη καταγραφής των απόψεων των χρηστών µια ακαδηµαϊκής βιβλιοθήκης είναι απολύτως απαραίτητη, γιατί οι ίδιοι οι χρήστες προσφέρουν την βοήθειά τους, µε απώτερo σκοπό τη βελτίωσή των υπηρεσιών της. Η εργασία ασχολείται με την έρευνα χρηστών της βιβλιοθήκης του ΑΤΕΙΘ και του ΤΕΙ Καβάλας, κάνοντας συγχρόνως συγκριτική μελέτη. Σκοπός της έρευνας είναι να αναδείξει το βαθμό ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών, αλλά και να αξιολογήσει το επίπεδο εμπειρίας των χρηστών. Εργαλείο της έρευνας αποτέλεσε το ερωτηματολόγιο, οι ερωτήσεις του οποίου επιλέχθηκαν με σκοπό να αξιολογηθούν οι υπηρεσίες των βιβλιοθηκών, η οργάνωσή τους, η πρόσβαση σε εξωτερικές πηγές, το επίπεδο ευκολίας/δυσκολίας όσον αφορά τη χρήση τους και ο εξοπλισμός της βιβλιοθήκης. Τα αποτελέσματα ανέδειξαν δυνατά και αδύνατα σημεία των δυο βιβλιοθηκών, καθώς και προσδιόρισαν αν και πως καλύπτονται οι πληροφοριακές ανάγκες των χρηστών. Επίσης, έγινε μια προσέγγιση στη γνώμη των χρηστών για την ένταξη των ηλεκτρονικών βιβλίων στις βιβλιοθήκες και στην καθημερινότητά τους. | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.rights | Attribution–NonCommercial–NoDerivs 3.0 Greece | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού–Μη Εμπορική Χρήση–Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | el |
dc.subject | Βιβλιοθήκες, Ακαδημαϊκές | el |
dc.subject | Ικανοποίηση χρηστών | el |
dc.subject | User survey | el |
dc.subject | Έρευνα χρηστών | el |
dc.subject | Ποιοτικός έλεγχος υπηρεσιών βιβλιοθήκης | el |
dc.subject | Libraries, Academic | el |
dc.subject | Υπηρεσίες βιβλιοθήκης στους χρήστες | el |
dc.subject | Use studies of information services (Libraries) | el |
dc.subject | Μελέτες χρήσης πληροφοριακών υπηρεσιών (Βιβλιοθήκες) | el |
dc.subject | Βιβλιοθήκη ΑΤΕΙΘ | el |
dc.subject | Library of TEI Kavala | el |
dc.subject | Quality control of library services | el |
dc.subject | Library services to users | el |
dc.subject | User satisfaction | el |
dc.subject | Βιβλιοθήκη ΤΕΙ Καβάλας | el |
dc.subject | Library of ATEITH | el |
dc.subject | University libraries | el |
dc.subject | Πανεπιστημιακές βιβλιοθήκες | el |
dc.subject.lcsh | Library users—Effect of technological innovations on—Greece | el |
dc.subject.lcsh | Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης. Βιβλιοθήκη—Έρευνα | el |
dc.subject.lcsh | Ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες—Ελλάδα—Μελέτες χρήσης | el |
dc.subject.lcsh | Academic libraries—Greece—Use studies | el |
dc.subject.lcsh | Public services (Libraries)—Greece—Evaluation | el |
dc.subject.lcsh | Υπηρεσίες κοινού (Βιβλιοθήκες)—Ελλάδα—Αξιολόγηση | el |
dc.subject.lcsh | Ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες—Ικανοποίηση χρηστών—Ελλάδα—Θεσσαλονίκη | el |
dc.subject.lcsh | Χρήστες βιβλιοθήκης—Επίδραση τεχνολογικών καινοτομιών—Ελλάδα | el |
dc.subject.lcsh | Ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες—Ελλάδα—Έλεγχος ποιότητας | el |
dc.subject.lcsh | Academic libraries—User satisfaction—Greece—Thessaloniki | el |
dc.subject.lcsh | Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (Καβάλα). Βιβλιοθήκη—Έρευνα | el |
dc.subject.lcsh | Institute of Technology of Eastern Macedonia and Thrace. Library (Kavala)—Research | el |
dc.subject.lcsh | Alexander Technological Educational Institute. Library—Research | el |
dc.subject.lcsh | Academic libraries—Greece—Quality control | el |
dc.subject.lcsh | Ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες—Ικανοποίηση χρηστών—Ελλάδα—Καβάλα | el |
dc.subject.lcsh | Academic libraries—User satisfaction—Greece—Kavala | el |
dc.title | Έρευνα χρηστών στη Βιβλιοθήκη του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης και τη Βιβλιοθήκη του ΤΕΙ Καβάλας : μια συγκριτική μελέτη | el |
dc.title | User research in the Library of TEI of Thessaloniki and the Library of TEI Kavala : a comparative study | el |
dc.type | Thesis | el |
heal.type | other | el |
heal.type.en | Other | en |
heal.dateAvailable | 2018-02-27T17:40:10Z | - |
heal.language | el | el |
heal.access | free | el |
heal.recordProvider | ΤΕΙ Θεσσαλονίκης | el |
heal.fullTextAvailability | true | el |
heal.type.el | Άλλο | el |
Appears in Collections: | Πτυχιακές Εργασίες |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Souravla_Xatzopoulou.pdf | 596.95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
This item is a favorite for 0 people.
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/3256
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.