Εύρεση βιβλιογραφίας, αναζήτηση & ανάκτηση αποτελεσμάτων, στα παρακάτω τριάντα θέματα παιδαγωγικής & ψυχολογίας : στάδια αναζήτησης και αξιολόγηση των ανακτηθέντων αποτελεσμάτων

Σεμερτζίδου, Ελένη/ Βουλγαροπούλου, Γεωργία/ Νεοφυτίδη, Ξένια


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Mental sciences;Behavioral sciences;Pedagogy;Bibliography;Ψυχικές επιστήμες;Παιδαγωγική;Βιβλιογραφία;Επιστήμες συμπεριφοράς
Issue Date: 7-Oct-2015
Abstract: Το σύνολο των κοινωνικών αλληλεπιδράσεων αποτελεί το γνωστικό αντικείμενο της παιδαγωγικής επιστήμης. Η Επιστήμη αυτή χωρίζεται στη Θεωρητική και στην Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική. Σημαντική είναι η συμβολή της ψυχολογίας, σε ό,τι κυρίως έχει σχέση με τις ψυχολογικές προϋποθέσεις ή επιπτώσεις της παιδαγωγικής διαδικασίας γενικά, η λεγόμενη Παιδαγωγική Ψυχολογία. Αξιόλογα επίσης, είναι και κάποια κοινωνιολογικά δεδομένα που αφορούν τη διαδικασία αγωγής και μάθησης, η εξέταση των οποίων αποτελεί το γνωστικό αντικείμενο της Παιδαγωγικής Κοινωνιολογίας. Η εργασία ασχολείται με την αναζήτηση και ανάκτηση βιβλιογραφίας πάνω σε θέματα παιδαγωγικής και ψυχολογίας, καθώς και με την αξιολόγηση των ανακτηθέντων αποτελεσμάτων.
Of all social interactions is the subject of pedagogy. The science is divided in Theoretical and Applied Pedagogy. Important is the contribution of psychology, in particular, as related to psychological conditions or impact of the pedagogical process in general, the so-called Educational Psychology. Remarkable also are some sociological data concerning the education and learning process, consideration of which is the subject of Pedagogy Sociology. The paper deals with the search and recovery bibliography on the topics pedagogy and psychology, as well as evaluating the recovered results.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης, 2007
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/3173
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voulgaropoulou_Neofytidi.pdf122 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/3173
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.