Έρευνα ικανοποίησης χρηστών στις υπηρεσίες της Βιβλιοθήκης του Κέντρου Πολιτισμού του Δήμου Ξάνθης

Χριστοδούλου, Γεώργιος/ Τυριάκη, Ζωή/ Γογάνη, Σοφία


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Βιβλιοθήκη Κέντρου Πολιτισμού Ξάνθης;Ικανοποίηση χρηστών;Δημοτικές βιβλιοθήκες;Βιβλιοθήκες, Δημόσιες;Δημοτική Βιβλιοθήκη Σταυρούπολης (Ξάνθη);Municipal Library of Stavroupoli (Xanthi);Municipal Library of Xanthi;Library of Cultural Centre Xanthi;Δημοτική Βιβλιοθήκη Ξάνθης;Μελέτες χρήσης πληροφοριακών υπηρεσιών (Βιβλιοθήκες);Use studies of information services (Libraries);Libraries, Public;User satisfaction;Library services to users;Quality control of library services;User survey;Ποιοτικός έλεγχος υπηρεσιών βιβλιοθήκης;Έρευνα χρηστών;Υπηρεσίες βιβλιοθήκης στους χρήστες;Municipal libraries
Issue Date: 22-Apr-2013
Abstract: The library, in our time has assumed great importance since it plays a crucial role in the dissemination of knowledge, but also in contributing to the educational and intellectual culture of the society that uses it. The purpose of each library is to offer its users quality services. The research was conducted in the Cultural Center of Xanthi Municipality and aims to identify and record the views of users who come into daily contact with this library. The research aims to record the multiple problems that come up against daily users of the library, such as the lack of modernization of its services, the degree of satisfaction with the collection and library services, but also to enrich the library collection with new material. Also noting the degree of their pleasure from the support by library staff, and which sectors they believe that need improvement.
Η βιβλιοθήκη, στην εποχή μας έχει προσλάβει μεγάλη σημασία καθώς διαδραματίζει αποφασιστικό ρόλο στη διάδοση των γνώσεων, αλλά και στη συμβολή της στην εκπαιδευτική και πνευματική καλλιέργεια του κοινωνικού συνόλου που τη χρησιμοποιεί. Στόχος της κάθε βιβλιοθήκης είναι να προσφέρει στους χρήστες της ποιοτικές υπηρεσίες. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού του Δήμου Ξάνθης έχει σκοπό να εντοπίσει και να καταγράψει τις απόψεις των χρηστών που έρχονται σε καθημερινή επαφή με τη συγκεκριμένη βιβλιοθήκη. Στόχος της έρευνας είναι να καταγράψει τα πολλαπλά προβλήματα που έρχονται καθημερινά αντιμέτωποι οι χρήστες της βιβλιοθήκης, όπως η έλλειψη εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών της, ο βαθμός ικανοποίησης από τη συλλογή και τις υπηρεσίες της βιβλιοθήκης, άλλα και ο εμπλουτισμός της συλλογής της βιβλιοθήκης με νέο υλικό. Επίσης να σημειωθεί ο βαθμός ευχαρίστησής τους από την εξυπηρέτησή τους από το προσωπικό της βιβλιοθήκης, και ποιοι τομείς θεωρούν ότι χρειάζονται βελτίωση.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης, 2012, αα4023
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/3131
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gogani_Tyriaki.pdf1.45 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/3131
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.