Οι σχολικές βιβλιοθήκες στην Ελλάδα την τελευταία δεκαετία, 1994-2004 : θεωρία και πράξη

Γλαντζή-Βασιλειάδου, Καλομοίρα/ Κολιούσκας, Ευάγγελος


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Βιβλιοθήκες—Οργάνωση;Βιβλιοθήκες—Διαχείριση;Βιβλιοθήκες, Σχολικές;Μάνατζμεντ βιβλιοθηκών;Βιβλιοθήκες—Διοίκηση;Libraries—Organization;Libraries—Management;Libraries—Administration;Library management;Libraries, School
Issue Date: 7-Oct-2015
Abstract: Οι βιβλιοθήκες σε οποιαδήποτε βαθμίδα της εκπαίδευσης αποτελούν ή θα έπρεπε να αποτελούν τα σημαντικότερα εργαλεία για τη σωστή διεκπεραίωση του εκπαιδευτικού έργου. Σκοπός της εργασίας είναι να παρουσιάσει την εξέλιξη των σχολικών βιβλιοθηκών κατά τη δεκαετία 1994-2004 στην Ελλάδα, από τη γέννησή τους ουσιαστικά ως θεσμού μέχρι και τις πρόσφατες εξελίξεις. Πιο συγκεκριμένα εξετάζονται τα διάφορα προβλήματα, οι διαδικασίες, αλλά και μια σειρά έργων που συντελέστηκαν και γεγονότων που έλαβαν χώρα επηρεάζοντας την πορεία των ελληνικών σχολικών βιβλιοθηκών. Εξετάζεται το παράδειγμα της Δανίας, το οποίο λειτουργεί ουσιαστικά ως σημείο αναφοράς, και παρουσιάζεται το Μανιφέστο της Unesco για τις σχολικές βιβλιοθήκες, καθώς και οι νέες προοπτικές που διανοίγουν οι νέες τεχνολογίες στον τομέα της πληροφόρησης και της ταχείας πρόσβασης στη γνώση.
The libraries at any level of education are or should be the most important tools for the proper handling of educational work. The purpose of this paper is to present the development of school libraries in the decade 1994-2004 in Greece, from birth until essentially as an institution and its recent developments. In particular the various problems are examined, the procedures, and a number of projects that have occurred and events that took place, affecting the progress of the Greek school libraries. Examine the example of Denmark, which operates essentially as a reference, and presents the Manifesto of Unesco for school libraries, well as the new prospects are opening up the new technologies in the field of information and rapid access to knowledge.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης, 2005
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/3090
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/3090
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.