Έρευνα χρηστών στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Κιλκίς

Ζαφειρίου, Γεωργία/ Ικονιάδου, Ασημίνα/ Βαμβακίδου, Σοφία


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Libraries, Public;Use studies of information services (Libraries);Δημοτικές βιβλιοθήκες;Μελέτες χρήσης πληροφοριακών υπηρεσιών (Βιβλιοθήκες);Δημοτική Βιβλιοθήκη Κιλκίς;Υπηρεσίες βιβλιοθήκης στους χρήστες;Municipal Library of Kilkis;Έρευνα χρηστών;User satisfaction;Library services to users;Quality control of library services;User survey;Βιβλιοθήκες, Δημόσιες;Ικανοποίηση χρηστών;Ποιοτικός έλεγχος υπηρεσιών βιβλιοθήκης;Municipal libraries
Issue Date: 4-Oct-2012
Abstract: The existence of a library in a society is a source of civilization. Each city or region has at least one public library. Its evaluation is performed with the help of its users, as they are ones who give meaning to any library. The paper deals with the Public Central Library of Kilkis, with main reason of choice the entire lack of assessment by the public it serves. The paper was based on primary research and the method selected was the questionnaires, which are considered as the most appropriate method for the investigation of the desired empirical data. The research aims to record the satisfaction of users from the services, the collection, staff, operating and equipment of the library.
Η ύπαρξη μιας βιβλιοθήκης σε μια κοινωνία αποτελεί πηγή πολιτισμού. Κάθε πόλη ή κάθε περιοχή διαθέτει τουλάχιστον μια δημόσια βιβλιοθήκη. Η αξιολόγησή της πραγματοποιείται με τη βοήθεια των χρηστών της, καθώς είναι αυτοί που δίνουν νόημα ύπαρξης σε μια βιβλιοθήκη ανεξαρτήτου είδους. Η εργασία ασχολείται με τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη του Κιλκίς, με βασικό λόγο επιλογής την παντελή έλλειψη αξιολόγησης από το κοινό που εξυπηρετεί. Η εργασία βασίστηκε σε πρωτογενή έρευνα και η μέθοδος που επιλέχθηκε ήταν η συμπλήρωση ερωτηματολογίων, τα οποία θεωρούνται ως η καταλληλότερη μέθοδος για τη διερεύνηση των επιθυμητών εμπειρικών δεδομένων. Στόχος της έρευνας είναι να καταγραφεί η ικανοποίηση των χρηστών από τις υπηρεσίες, τη συλλογή, το προσωπικό, τη λειτουργία και τον εξοπλισμό της βιβλιοθήκης. Στοχεύει επομένως στη διεξαγωγή απόψεων όπως και προτιμήσεων των χρηστών, ώστε να στραφεί το προσωπικό στις πραγματικές ανάγκες τους με αποτέλεσμα τη βελτίωση των υπηρεσιών και πιθανόν την πραγματοποίηση των αιτημάτων τους.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης, 2012--αα3824
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/3087
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vamvakidou_Ikoniadou.pdf2.63 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/3087
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.