Έρευνα χρηστών στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Άμφισσας

Ζαφειρίου, Γεωργία/ Λαμπιτσίνη, Δέσποινα


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Βιβλιοθήκες, Δημόσιες;Έρευνα χρηστών;Ποιοτικός έλεγχος υπηρεσιών βιβλιοθήκης;Ικανοποίηση χρηστών;Δημοτικές βιβλιοθήκες;Υπηρεσίες βιβλιοθήκης στους χρήστες;Municipal libraries;User survey;Quality control of library services;Library services to users;User satisfaction;Libraries, Public;Use studies of information services (Libraries);Μελέτες χρήσης πληροφοριακών υπηρεσιών (Βιβλιοθήκες)
Issue Date: 17-Feb-2012
Abstract: Η ύπαρξη μιας βιβλιοθήκης σε μια κοινωνία αποτελεί πηγή πολιτισμού. Κάθε πόλη ή κάθε περιοχή διαθέτει τουλάχιστον μια Δημόσια Βιβλιοθήκη. Η αξιολόγησή της πραγματοποιείται με τη βοήθεια των χρηστών της, καθώς είναι αυτοί που δίνουν νόημα ύπαρξης σε μια βιβλιοθήκη ανεξαρτήτου είδους. Η εργασία ασχολείται με την αξιολόγηση της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Άμφισσας. Μέσα από την έρευνα, η εργασία έχει σκοπό να δώσει μία γενική εικόνα των χρηστών της βιβλιοθήκης, αλλά και να εντοπίσει και να καταγράψει τις απόψεις τους. Στόχοι της έρευνας είναι να καταγραφούν οι προτιμήσεις των χρηστών ως προς τις συλλογές και τις υπηρεσίες που προσφέρει η βιβλιοθήκη, αλλά και να αξιολογηθούν από τους χρηστές οι υπηρεσίες για να φανεί πόσο ικανοποιημένοι είναι. Επίσης να εντοπιστούν προβλήματα που μπορεί να υπάρχουν και να παρουσιαστούν προτάσεις αλλά και βελτιώσεις από τους χρήστες για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους.
The existence of a library in a society is a source of civilization. Each city or region has at least one public library. Its evaluation is performed with the help of its users, as they are the ones who give meaning to existence of any library irrespective type. The paper deals with the evaluation of the Municipal Library of Amfissa. Through research, the paper aims to give an overview of library users, and to identify and record their views. Targets of the survey is to record users' preferences as to the collections and services offered by the library, but also to be evaluated the services by the users to determine how satisfied they are. Also to identify problems that may exist and to present suggestions and improvements from users about their convenience.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης, 2010--αα95
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/3000
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Labitsini_Despoina.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/3000
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.