Έρευνα χρηστών online καταλόγου : μία διαχρονική παρουσίαση συγκριτικών αποτελεσμάτων του ηλεκτρονικού καταλόγου της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας

Σιάτρη, Ράνια/ Μολέ, Βασιλική


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Ικανοποίηση χρηστών;Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Μακεδονίας;Ποιοτικός έλεγχος υπηρεσιών βιβλιοθήκης;Υπηρεσίες βιβλιοθήκης στους χρήστες;Πανεπιστημιακές βιβλιοθήκες;Βιβλιοθήκες, Ακαδημαϊκές;User survey;Quality control of library services;Library services to users;User satisfaction;Library of University of Macedonia;University libraries;Libraries, Academic;Use studies of information services (Libraries);Μελέτες χρήσης πληροφοριακών υπηρεσιών (Βιβλιοθήκες);Έρευνα χρηστών
Issue Date: 6-Oct-2015
Abstract: Οι ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες έχουν ως στόχο την αρωγή της έρευνας, την παραγωγή και τη διαχείριση της γνώσης. Οι ανάγκες των χρηστών για έρευνα και μελέτη συνεχώς αυξάνονται με αποτέλεσμα οι υπηρεσίες που παρέχονται να μην τους ικανοποιούν πλήρως και έτσι οι βιβλιοθήκες να προσπαθούν μέσα από την αξιολόγηση των υπηρεσιών τους να εντοπίσουν σε ποιους τομείς υστερούν ώστε να βελτιώσουν τις υπηρεσίες. Σκοπός της αξιολόγησης είναι να μετρήσουν την απόδοση των υπηρεσιών στους χρήστες, να εντοπίσουν τα προβλήματα και τις ανάγκες και να τα διορθώσουν ώστε να γίνονται συνεχώς καλύτερες ικανοποιώντας τις πληροφοριακές ανάγκες των χρηστών. Η εργασία ασχολείται με τη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τη συγκεκριμένη έρευνα ήταν ότι μέσα από τις συνεχείς και εντατικές προσπάθειές της η Βιβλιοθήκη έχει καταφέρει να προσφέρει υπηρεσίες στην πλειοψηφία της πανεπιστημιακής κοινότητας και να καλύπτει σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό τις ανάγκες των περισσότερων χρηστών.
The aim of academic libraries is to help research, production and managing of knowledge. The user needs for research and study are increasing, as a result the services was provided does not fully satisfy. For this reason libraries trying through evaluation of their services to identify which areas are lagging behind to improve their services. The purpose of evaluation is to measure the return on services to users, identify the problems and needs and the correct them in order to become ever better satisfying the information needs of users. The paper deals with the Library of University of Macedonia. The conclusions drawn from this research was that through the constant and intensive efforts the Library has been able to offer services in the majority of university community and cover very closely the needs of most users.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης, 2005
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/2923
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/2923
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.