Κώστας Ουράνης : η ζωή και το έργο του

Μυκωνίου, Άννα/ Πλατανιά, Ελένη


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Έλληνες ποιητές, Σύγχρονοι;Greek poets, Modern;Έλληνες συγγραφείς, Σύγχρονοι;Βιογραφία;Βιβλιογραφία;Interpretation and criticism;Ergography;Bibliography;Biography;Greek authors, Modern;Ερμηνεία και κριτική;Εργογραφία
Issue Date: 22-Apr-2013
Abstract: Kostas Ouranis was a poet and novelist, he is one of the first and the most characteristic representatives of the school of neo-Romantic tradition. He was involved with poetry and mainly with travel fiction. He also wrote short stories, critical studies, short prose and essays, with special performance in the field of visual arts, as well as translations of foreign works. The paper refers in the writer Kostas Ouranis talking about his life and his work.
Ο Κώστας Ουράνης ήταν ποιητής και πεζογράφος, είναι ένας από τους πρώτους και τους πιο χαρακτηριστικούς εκπροσώπους της σχολής του νεορομαντισμού. Ασχολήθηκε με την ποίηση και με την ταξιδιωτική κυρίως πεζογραφία. Επίσης έγραψε διηγήματα, κριτικές μελέτες, μικρές πρόζες, και δοκίμια, με ξεχωριστή επίδοση σε θέματα των εικαστικών τεχνών, καθώς και με μεταφράσεις ξένων έργων. Η εργασία αναφέρεται στο λογοτέχνη Κώστα Ουράνη μιλώντας για τη ζωή και το έργο του. Επίσης παρουσιάζεται συγκεντρωμένη σε συλλογές η ποιητική του δημιουργία, αφού η διεξοδική μελέτη του πεζογραφικού του έργου αποτελεί μοναδικό κεφάλαιο και απαιτεί ξεχωριστή προσέγγιση.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης, 2009, αα1302
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/2863
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Platania_Eleni.pdf498.38 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/2863
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.