Αρχειοθέτηση και οργάνωση αποθήκευσης εκπαιδευτικού υλικού στο μουσικό σχολείο Κατερίνης.

Τριανταφύλλου, Δημήτριος/ Παντελάκη, Ξένη


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤριανταφύλλου, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΠαντελάκη, Ξένηel
dc.date.accessioned2013-06-25T07:39:15Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T15:49:21Z-
dc.date.available2013-06-25T07:39:15Zel
dc.date.available2018-02-27T15:49:21Z-
dc.date.issued2013-06-25T07:39:15Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/2828-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία -- Παράρτημα Κατερίνης --Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων (Logistics), 2011 -- α.α 1816el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αποτελεί μελέτη περίπτωσης του Μουσικού Γυμνασίου – Λυκείου Πιερίας. Στόχος της εργασίας είναι να γίνει αρχειοθέτηση και στη συνέχεια οργάνωση του εκπαιδευτικού υλικού που φυλάσσεται στην αποθήκη.el
dc.language.isoelel
dc.subjectΚατερίνηel
dc.subjectεκπαίδευσηel
dc.subjectμουσικό σχολείοel
dc.subjectοργάνωση εκπαιδευτικού υλικούel
dc.subjectαρχειοθέτηση εκπαιδευτικού υλικούel
dc.subjectαποθήκευση εκπαιδευτικού υλικούel
dc.subject.lcshΜουσικήel
dc.subject.lcshMusicel
dc.subject.lcshΕκπαίδευση-Ελλάδα-Κατερίνηel
dc.subject.lcshEducation-Greece-Kateriniel
dc.titleΑρχειοθέτηση και οργάνωση αποθήκευσης εκπαιδευτικού υλικού στο μουσικό σχολείο Κατερίνης.el
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T15:50:21Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mousiko sxoleio.mdb4.08 MBUnknownView/Open
Pantelaki_Xeni.pdf1.59 MBAdobe PDFView/Open
Pantelaki_Xeni_ppt.pdf739.75 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/2828
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.